Tips over jongensnaam gezocht!

Pff... we kunnen wel wat hulp gebruiken! :)

We hebben hier twee stoere boys en verwachten nu ons derde kindje. De meidennaam ligt al een poosje klaar... maar een 3e jongensnaam vinden we moeilijk! Hebben jullie tips voor een bijpassende naam, die het liefst: beetje hollands is, niet te vaak voorkomt, wel meteen herkend wordt door iedereen.

Broers: Jelte en Michiel.

Naamideeën die we wel leuk vinden, maar ze zijn het net niet helemaal:

Tiemen (twijfel ivm neefje Tijmen), Menno, Rein, ..?

Ik ben benieuwd of jullie leuke aanvullingen/ideeën hebben!! Thanks alvast!
 
Ik ben zelf niet zo van de Nederlandse namen en vindt een jongens naam ook erg moeilijk, zelf vindt ik Bentley een hele leuke naam, Kyan, Scott, Ryder, Travis, Roy of Daniël wel leuk.
 
Mij schiet te binnen:

Nathan

Julian

Fabian

Nolan

Leon

Deon

Dylan (spreek uit als Die-lan)

Robin



Zit hier wat bij?
 
<p style="text-align: center;">Ik vind mason een leuke naam, die staat nu op 1 bij ons. Maar ik heb toch een rare vraag, wat vinden jullie? ik hoor deze naam vaak nog niet bij getinte jongentjes. Maar vinden jullie het ook bij blanke jongentjes kunnen? Ik wil niemand beledigen, maar vraag het me echt af. Alvast bedankt</p>
 
Dank jullie wel! :) Ik vind Leon ook wel wat hebben! Zal die eens bij manlief introduceren... nog niet eerder opgekomen.

Verder zijn het veel namen van bekende jongens in de omgeving... dat is een nadeel.

@ gebruiker: Mason (spreek je uit Meeson?) kan denk ik prima hoor, ongeacht achtergrond! Dat geldt wat mij betreft voor alle Engelse namen.
 
Terug
Bovenaan