Tips regenachtige dag

<p>Heeft er iemand nog leuke ideeën voor de regenachtige dagen? Mijn kleintje is ruim 15 maanden en loopt al best goed, maar een speelhal heb ik eigenlijk geen zin in haha. Dus ben op zoek naar andere leuke dingen om te doen met een dreumes die er wel op uit moet. Hij is geen kind wat graag binnen zit en uren knutselt. Alvast bedankt ?</p>
 
Hoi,
Waarom geen speelhal?
Deze zien er echt schoon en netjes uit en ze vinden het geweldig.
Al die andere kindjes en dingen waar ze mee kunnen spelen.

Een monkey town of ballorig.

Verder zou ik alleen zwemmen kunnen bedenken..
 
onze dochter vindt het heerlijk om in de regen te lopen. regenjas/poncho aan, laarsjes aan en stampen in de plassen ?
baby neem ik mee in de wagen met een regenkap. 
daarna lekker thuis onder een warme douche en filmpje kijken. succes gegarandeerd. 
vooral ook leuk om samen te doen. 
mensen kijken mij gek aan vanachter de ramen maar wij hebben een heerlijk moeder dochter moment ?
 
Naar de intratuin, daar is zoveel te zien! En vaak staat er ook een glijbaan ofzo
Naar de woonboulevard. Mijn dochter vindt het heerlijk om rond te lopen bij Karwei en Kwantum ;) 
Kopje koffie drinken bij de Hema 
Ochtendje naar het zwembad... zoooo leuk. Nog leuker is babyzwemmen!! Doe ik elke week met mijn dochter 
Binnen spelen met de klei/bellenblaas/verven. 
 
 
Naar de intratuin, daar is zoveel te zien! En vaak staat er ook een glijbaan ofzo
Naar de woonboulevard. Mijn dochter vindt het heerlijk om rond te lopen bij Karwei en Kwantum ;) 
Kopje koffie drinken bij de Hema 
Ochtendje naar het zwembad... zoooo leuk. Nog leuker is babyzwemmen!! Doe ik elke week met mijn dochter 
Binnen spelen met de klei/bellenblaas/verven. 
 
 
Lekker t bos opzoeken? Daar heb je altijd minder regen die je merkt als elders. En heerlijk een frisse neus halen. Regenpakje aan.. 
 
Lekker t bos opzoeken? Daar heb je altijd minder regen die je merkt als elders. En heerlijk een frisse neus halen. Regenpakje aan.. 
 
In bibliotheken hebben ze vaak ook een speelhoekje en soms ook voorleesuurtjes.
Verder zijn er veel koffietentjed met speelhoek wat leuk is on heen te gaan.
En zeker intratuin of ander tuincentrum. 
Of ikea als je die in de buurt hebt. De kinderafdeling is 1 grote speelplek ;)
 
Terug
Bovenaan