Tips regenkleding baby

<p>Hoi iedereen!</p><p>Heeft iemand tips voor kleding in de regen op de fiets voor een baby (nu 11 maanden)? Hij draagt nog geen schoentjes, maar zat er ondertussen wel naar te kijken zodat hij niet alleen sokjes aan hoeft. Jasjes zijn al snel te lang waardoor de jas bovenaan niet helemaal dichtkan bijvoorbeeld. Hebben jullie fijne regenkleding?</p>

https://www.bol.com/nl/p/deryan-bike-a-way-jepp-mini-fietsstoeltje-voor-regenhoes-regenponcho/9200000040437399/?Referrer=ADVNLGOO002037-G-95854499759-S-865722798124-9200000040437399&gclid=EAIaIQobChMI9oav56S46wIVBPhRCh3ioQ0vEAQYAiABEgLfi_D_BwE

Wij hebben deze. Ideaal!

Wij hebben een poncho van de hema! Werkt prima op de fiets.
Toendertijd dus wel schoenen gekocht voor op de fiets.
We hebben ook een losse regenbroek van decathlon, veeeul te groot maar functioneerd. Kind blijft droog ??

Wij hebben een waterdichte overall van Ielm. Nu nog een beetje te warm denk ik maar straks in de herfst ideaal op de fiets of met lekker buiten rommelen. 

Wij hebben een regenpakje van KiK (gekocht in Duitsland, maar wellicht ook in grotere steden in NL en anders online). Het is een ‘tuinbroek’ regenbroekje met een bijpassend regenjasje met een capuchon die goed blijft zitten. 
Nu is door de regen fietsen niet perse iets dat ik graag doe, maar als... dan neem ik schoenen mee en trek ik z’n laarzen aan. 

Oops te snel gedrukt...
Het regenbroekje heeft die vooral veel aan als het buiten nat is en ik geen zin heb in weer een kleddernatte jogging/spijkerbroek. Regen, sneeuw of zon, er wordt hoe dan ook iedere dag wel buiten gespeeld dus zo’n broekje is wel fijn. Vooral bij kou icm nattigheid.

Terug
Bovenaan