tips rustiger slapen peuter gevraagd

Heeft er iemand tips om mijn zoontje van 3 rustiger in zijn bed te laten slapen? Hij ligt in een groot bed. Als mijn man of ik ga kijken ligt hij vaak naast de dekens. Soms ligt hij er bovenop en soms zelfs onderste boven. Heeft er iemand tips hiervoor?
 
Misschien een domme vraag maar maakt dat uit dan? Als ie slaapt dan is het toch goed, of ie nou op of onder of naast de dekens ligt?
of wordt ie vaak wakker 's-nachts ofzo?
groetjes
 
tja dan is het idd lastiger. Weet verder niet zo goed wat je daaraan kunt doen. zeker omdat hij gewoon goed inslaapt maar pas daarna onrustig wordt. Anders zou je lekker warm bad, lavendel etc kunnen proberen maar dat heeft hier geen invoed op. Misschien toch weer een slaapzakje aan? en tja het blijft volgens mij toch lastig om iets te doen aan hoe iemand slaapt. Hij moet uiteindelijk zelf leren om de dekens weer over zich heen te trekken als hij het koud heeft. Maar hoe? misschien een keer aan consultatebureau voorleggen? succes in elk geval
grtz
 
en als je hem in de winter dan met slaapzak aan in bed legt? of een lange mouwen romper??? die heb je ook nog in maat 98/104 dan hebben ze t niet meer zo snel koud!!
 
Terug
Bovenaan