Tips slaapregressie? Baby 4 maanden

<p>Hallo,</p><p>Ik denk dat onze zoon last heeft van slaalregressie. Dit weet ik niet zeker, maar voorheen was er een periode waar hij echt fantastisch sliep van 19:00/06:00 uur. Nu weet ik dat dat ook wel ongekend is, maar nu sinds een week of 3 begon hij steeds slechter te slapen.</p><p>Het begon met 1x per nacht weer wakker voor een voeding, inmiddels sinds deze week iedere 2 uur wakker.. lijkt wel alsof ik weer een New born heb. Maar hij wordt niet wakker van de honger, ik probeer hem wel steeds aan te leggen maar dan drinkt hij eigenlijk niet.</p><p>Even een kleine impressie van de nachten deze week.. +/-18:30 naar bed (later krijg ik niet voor elkaar met hem. Hij is rond die tijd gewoon echt doodmoe..) wakker om 22:00, 00:00, 02:00, 04:00, 05:00 opgestaan om vervolgens nog even te slapen van 07:00-08:00. Overdag slaapt hij ook maar doet dan echt hazenslaapjes van max. Een half uur. Hiervoor leg ik hem dan wel in bed.</p><p>Iemand tips hoe hier mee om te gaan of hier verandering in te brengen? Want iedere 2 uur op en daarna de hele dag werken begint me echt te breken nu..</p><p> </p>
 
Onze dochter is 3,5 maand en heeft echt precies hetzelfde slaapt snachts heel slecht maar overdag na de flessen als ik haar op bed leg slaapt ze maar een half uurtje

Nu willen wij gaan proberen om de wakker tijd langer te houden dus ongeveer 1,5 uur en haar dan weer op bed te leggen om te kijken of ze dan slaapt.
Ik werk maar 3 ochtenden dus het breekt mij toch ook wel op omdat ik de rest van de week alleen ben met haar. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en werkt dus 6 dagen en ook nog 4 avonden per week.
 
Hier ook herkenbaar. Onze dochter bijna van 4 maanden doet dit ook sinds 1,5 week. Sliep ook altijd best goed maar nu ook rond 4:00 is ze wakker en als ik haar in de avond weg leg slaapt ze ook max 1 uur en klaar wakker in bed… zal dit een sprongetje zijn?
 
Terug
Bovenaan