tips snel zwanger?

A

Anoniem

Guest
hoi dames ten eerste allemaal gefeliciteerd.
maar hebben jullie ook nog goeie tips om zwanger te raken?
kan het natuurlijk altijd proberen.
gr shirley

Ja de eerste is: sex.

tweede: vooral er niet te veel mee bezig zijn en lekker genieten!!!

Tenzij je al heel lang bezig bent, dan gaat die vlieger niet op natuurlijk!

gr mama van MD

nee hoor net pas tweede ronde dus we klussen lekker verder hihi
gr shirley

jeetje, ik wou dat er een succes formule bestond om snel zwanger te raken, maar helaas. We moeten allemaal gewoon rustig afwachten of het wondertje er komen mag.
Er zijn natuurlijk tips over gezond eten, geen alcohol bla bla bla, maar dat geldt ook als je niet probeert zwanger te worden.
Wel foliumzuur gaan slikken, das wel belangrijk!  
Verder een kwestie van rustig afwachten dus!! Je kunt wel je eisprong in de gaten houden(cervixslijm, ovulatietesten), dan kun je iets gerichter vrijer, maar dat haalt ook direct de spontaniteit in bed weg.

succes en ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten.

xx Annette (26 weken)

hoi anette,
nou we gaan gewoon nog ff verder zijn nog niet zo lang bezig dus we genieten er nog steeds van.
maar bedankt.
gr shirley

Hallo,
ja, mama van MD, sex is inderdaad een hele goeie tip, haha!!!

Voordat wij proibeerden zwanger te worden was ik al gestopt met de pil. Als anticonceptie gebruikte ik zo'n Persona-monitor. Dat ding bepaalt wanneer je vruchtbaar bent en wanneer je dus niet moet vrijen. Maar als je wel zwanger wilt worden, werkt zo'n ding natuurlijk ook omgekeerd; dan kun je juist de "rode" dagen benutten om wel zwanger te worden. Bij mij is het dus na twee maanden al gelukt.

Maar zo'n ding is een hele aanschaf (ik geloof dat het startpakket iets van 90 euro kost). Ik had m natuurlijk al, maar als je m voor dit doel koopt is het een flink bedrag. Ovulatietests zullen ongeveer hetzelfde werken, maar volgens mij zijn die dingen ook niet goedkoop.

Maar ik ben het eigenlijk ook eens met voorgaande posts: pas op dat de spontaniteit er niet vanaf gaat. Alhoewel me dat steeds moeilijker lijkt naarmate het langer niet wil lukken.

Gewoon lekker aan de gang en dan zie je het wel. Maar dat is voor ons natuurlijk makkelijk praten.
Heel veel succes, het gaat vast lukken!!!
Groetjes, Jose

Gewoon goed voor jezelf zorgen, al een heel leuk en vol leven hebben (houd je hoofd van het zwanger worden)  neem alvast foliumzuur tabletjes en zorg dat je gezond eet, sport iemand met met een goede conditie een zwangerschap ingaat heeft hier veel profijt van!

Daarnaast kan je ovulatietesten proberen, wij hadden zo'n persona ding gekocht en hebben het maar 1 rond hoeven gebruiken dus geen klachten over dat ding hier hoor (ben inmiddels 27 weken zwanger)

EN niet vergeten van elkaar te genieten, seks moet NOOIT een moet iets zijn maar altijd iets moois tussen twee mensen die van elkaar genieten..

wat is dat dan voor een ding zon personamonitor?
en waar kun je dat kopen?
liefs shirley

Terug
Bovenaan