tips sport-/zwangerschaps BH?

Hallo,

Ik loop graag hard en wil dit zo lang als mogelijk volhouden - het zal wel meer joggen worden ;-)
Mijn borsten zijn daar wat minder blij mee en ben nog maar bijna 5 weken. Heeft iemand een tip voor een ondersteunende BH zo vroeg in de zwangerschap? En die wellicht 'meegroeit' als dat bestaat? Waar haal je dat zowiezo?

bedankt alvast!

Een sportbh die meegroeit bestaat volgens mij niet. Dan zal je iedere keer een nieuwe sportbh aan moeten schaffen als je maat veranderd. Want de zwangerschapsbh's, hoe ondersteunend ook, zijn niet voldoende voor het joggen.

hoi

ik heb zelf een meegroei bh van carriwell deze ziet er hetzelfde uit als een sportbeha met een racer back.
deze geeft wel steun maar om te rennen gaat dat toch niet lukken ik heb zelf vrij grote borsten cup e
en zijn meteen sinds ik zwanger ben groter en zwaarder geworden.
ik denk dat het veel afhangt van je cup maat.
gr

Bedankt, die is niet zo groot maar het is gewoon vrij pijnlijk dat gehobbel. Maar dan weet ik even meer; ik kan dus gewoon een sport BH aanschaffen (ook die had ik voorheen niet speciaal nodig).
Dank jullie wel voor de snelle reactie!

Je kan, als alleen de bh niet voldoende is, er ook nog zo'n sporttopje overheen doen. Die houden de boel ook wel aardig op zijn plek. Maar waarschijnlijk zal het gewoon even niet zo aangenaam zijn met hardlopen. Sommige hebben daar heel de zwangerschap last van, anderen maar een paar weken...
succes!

Ik heb normaal met sporten altijd de bh's van de hema met de sluiting gewoon aan de achterkant. Ik heb zelf vrij grote borsten (F) en mij geven ze heel veel steun met sporten (voetbal)
Gr

ik heb een grote cubmaat en draag altijd sportbh's van shockabsorber..te koop bij runnersworld, en andere renwinkels.
Zitten goed en stevig, sommige tevens als normale te dragen.
Van normale bh's draag ik altijd Prima Donna.
Zelfs nu mijn borsten wat groeien, vallen ze er mooi in..

hoi
ik werkbij livera dus zou je gewoon een sport bh adviseren maar hou er rekening mee dat je er snel uit zult groeien.
een mee groei bh zal je tijdens het sporten niet de nodige steun geven en krijg je erg pijn in de borsten.
wij verkopen een hele mooie van Triumpf en die heet tri-action bestaat in grote cupmaten en grote omvang.

succes
mama van Daan

Terug
Bovenaan