Tips Stuwing flesvoeding

<p style="text-align: left;">Ik ben afgelopen woensdag bevallen van een prachtige dochter. Ik heb nu enorme last van stuwing. Ze krijgt flesvoeding.</p><p>Hoelang hebben jullie last gehad van stuwing en heeft iemand nog een tip voor de pijn? </p>

Ik hoorde van mijn kraamverzorgster dat je dan gekneusde bladeren van een witte kool in je bh kan stoppen. Schijnt erg te helpen! Zelf heb ik bv gegeven dus heb eigenlijk niet zoveel last van stuwing gehad doordat ik steeds aanlegde.

Witte kool werkt goed inderdaad. Werkt erg verkoelend! Maarja stinkt wel ontzettend. En vooral niet aanzitten. Strakke bh aan, pads erin en goed in de gaten houden. Vraag eventueel je kraamverzorgende om af en toe te checken. (Knobbels, borstontsteking) 

Bedankt voor de tips iedereen! Ik ga m'n man eens naar de supermarkt sturen voor kool ? en zal er morgen eens naar laten kijken door de kraamzorg. 

Een stukje kraamverband knippen, in een zakje doen en in de vriezer leggen. Dan in een hydrofiel wasmand op de zijkanten van je borsten leggen. Heerlijk! Verder een strakke bh aan. Dag en nacht! Ik ging wel douchen en dan had ik ook een strakke bh aan.

De berruchte dag 4!
Stuwing is vreselijk! Ik had het ook ondanks BV, mn zoontje kreeg het gewoon niet weg zoooo veel melk had ik!
Heb tot huilends aan toe de verloskundige gebeld omdat het niet ging!
Kreeg ook de tip om appelstroop in een boterhamzakje in te vriezen en dat tegen je borsten te houden, dat blijft namelijk kneedbaar..
Ik vond de verkoeling wel prettig maar zodra je er mee stopte was de pijn weer terug. Het duurde wel dagen bij mij...

Terug
Bovenaan