tips tegen de hitte?

Hoi meiden zit alweer op de bank want ik word echt kotsmisselijk van de hitte. Ben vanacht om 00.30 in een koude bad gegaan en toen heb ik even 3 uurtjes kunnen slapen maar nu pffffffffffff hebben jullie hier ook zo'n last van? Misschien tipt? Want moet er eigenlijk niet aan denken om zo uitgeblust de bevalling i te moeten gaan.

Groetjes Maggy (38 weken en 5 dagen )

Tja... ik heb het geluk dat in ons huis een airco hangt, dat kan ik op dit moment echt elke zwangere aanraden!!! Je schijnt ze ook te kunnen huren.. van die mobiele dingen.
Want indd, zodra ik even buiten ben of boodschappen moet doen ofzo... de hitte is niet te doen, gelijk misselijk en duizelingen...
Mn voetjes in een teiltje ijskoud water helpt ook trouwens wel iets.
En ja die nachten... ach wat zullen we daar van zeggen... goede voorbereiding op de komende tijd met de kleine ofzo? Ik probeer het positief te houden maar ben zelf met nu precies 40 weken het ook gewoon helemaal zat ;)

Heel veel sterkte voor iedereen die nog moet bevallen maar ook die nu op het kraambed liggen... pffff!!!

hoi,
je moet juist geen koud bad nemen.
je lichaam koelt af terwijl het in huis of slaapkamer juist erg warm is.krijg je het alleen maar warmer van.
4 jaar geleden was het ook zo snik heet,ik zat toen ook midden in de nacht op de balkon,woonde toen nog in een flat.
evt in de middag even gaan liggen.
1 ding tijdens je bevalling krijg je een stoot energie.of pakje dextro, heet dat zo??? die druivensuikers in huis halen voor tijdens je bevalling.
succes wie nog moet.ben blij dat ik er vanaf bent.
in het ziekenhuis was het ook snik heet.
gr marjan

Hallo julimamas,

Hier een berichtje van een aprilmama.

Ik wens jullie heel veel sterkte met de laatste loodjes in deze hitte! Ik heb het nu al bloedheet, laat staan jullie met de dikke buiken!

Ik ben op 1 april bevallen van een prachtige dochter Anouk die nu uiteraard ook ligt weg te smelten. We hebben daarom maar een mobiele airco gekocht. Dat scheelt! Slechts een paar graadjes in de temperatuur, maar een hoop in de luchtvochtigheid! Heerlijk... Zeker een aanrader!

Succes dames met de hitte en de bevalling!

Groetjes aprilmama Tamara

hoihoi!

ik heb ook erg veel last van de warmte,
t liefst doe ik de hele dag niks, en ik loop de hele dag enorm te zweten.
en snachts kan ik erg slecht slapen van de warmte.
zobeetje alles is te veel gevraagd. pfff
van mij mag de baby komen...

gr Inge 40+1

Terug
Bovenaan