Tips tegen het eeuwig uitschoppen van sokjes????

Hoi,

Heeft iemand tips tegen het altijd maar uitschoppen van sokjes en slofjes? Alles maar dan ook echt alles gaat uit. Ze ligt altijd met ijkoude voetjes.  Die slobbroekjes vind ik niet echt leuk meer, wil ook eens andere kleertjes aan.  Heb nog boumy's liggen van mijn oudste (maatje s) maar die zijn nog te groot. Heb wel zootjes voor haar (kleinste maat) die  heeft ze de eerste weken perfekt aangehad maar die gaan nu ook telkens uit.
Ik word er echt moedeloos van
Kortom, wie weet raad?????

Alvast bedankt!

Liefs,
mama van Bente  
 
Hoi,

Wat schijnt te werken: van die stoffen haarleastiekjes om de sokjes doen. Dus niet van die harde die afknellen, maar van die zachte (echte meisjes elastiekjes zeg maar.

Hopelijk helpt 't!

Succes
 
Hoi,

Ik doe dochterlief altijd kniekousjes aan. Die blijven wat makkelijker om de spekjes van de kuiten zitten onder de knie (wat meer grip). Het duurt in ieder geval langer om ze uit te krijgen. Ik koop ze bij de Zeeman, ideaal. Succes.
 
Hoi Ik doe onze dochter   altijd van die   footies   (of   zoiets )aan   van de   Hema.   Zijn er helaas alleen maar in het wit maar goed. Diekijgtze niet sneluit in ieder geval. Groetjes
 
Hallo,

Ik heb na lang zoeken eindelijk de goede sokjes gevonden voor Youri.
Ze zijn van Zeeman en zijn er in de kleuren donkerblauw, blauw, roze en wit. Er staat een leeuwtje op of een muisje of een bootje. Aan de bovenrand staan drie streepjes in dezelfde kleur als de afbeelding. Ze zitten aan een blauw kaartje (79 cent) en er zitten voetjes in, om ze in model te houden. Maat 0-6 maanden.
Ik heb er een foto van, maar die kan ik hier helaas niet invoegen om ze te laten zien.

Misschien heb je hier iets aan.
Groetjes.
 
Hoi!

Dit onderwerp heeft er al es eerder opgestaan en toen heb ik ook gereageerd, en mijn tip staat er nog niet bij dus ik schrijf het nog een keer op! Ik heb voor mijn zoontje stoppertjes op de veters van de schoenen. Van die plastic dingetjes die ook heel vaak in rugzakken zitten om je touw mee aan te trekken! Helpt echt heel goed, niet te strak trekken natuurlijk, maar gegarandeerd krijgen ze dat niet los! Voor de wintermaanden heb ik ook om slofjes gezocht met stoppertjes erop maar helaas waren die uitverkocht. Mijn moeder heeft toen lekkere "geitenwollen" sokken voor hem gebreid en op enkelhoogte heeft ze er gaatjes ingebreid en daar heb ik vervolgens zelf een rond elastiek doorgeregen met; je raadt het al, stoppertjes erop! Ik hoop dat je hier iets mee kan.
Alberta
                     
 
Hoi Mama van Bente,

Mijn zoontje van 6,5 maand trapte ook als een bezetene z'n sokjes en schoentjes (ook zootjes) uit. Tot ik van iemand de tip kreeg om de zootjes andersom aan te doen. Dus met de labeltjes aan de binnenkant van de enkeltjes. Hierdoor zit het klitteband aan de buitenkant van de voetjes en kunnen ze de zootjes niet meer uitschoppen. Bij mijn zoon werkt het heel goed, want hoe hij ook probeert, de zootjes blijven lekker aan!

Hoop dat je wat aan deze tip hebt!
 
Terug
Bovenaan