tips tegen staan in bed voor s'nachts

hoi

mijn zoontje is zo blij dat hij kan staan dat hij het ook doet als hij s'nachts wakkers is met het gevolg dat hij heel hard gaat huilen als hij staan omdat hij niet meer naar beneden kan. ik heb de achterkant van de trappelzak al ingestopt maar hij gaat gewoon   staan en mijn andere zoontje wil dat nu ook gaan doen en ik weet niet hoe ik dat kan voor komen en ik kan wel elke keer zeggen dat het niet mag en dan lacht hij een keer en na 15 min staat meneer weer in bed te huilen.
wie heeft er tips dank je

groetjes kristel mama van rawan en alan 12-03-05
 
hoi,

Mijn zoontje ging ook al snel staan in bed met trappelzak en al. Gaan zitten had hij binnen twee weken onder de knie! De eerste keren heb ik hem weer neer gezet, maar als je er niet bent en niet kijkt, laat hij zich zelf gewoon vallen!
Niet ideaal maar zo leren ze het ook!

dus het komt vanzelf....
gr emmeken
 
Hoi Kristel,
Ook quinten ging steeds in bed staan zodra hij wakker werdt....  En huilen omdat
hij dus niet weer kon gaan zitten/liggen.
Soms was hij nog zo slaapdronken dat hij gewoon stond te wiebelen. Wel schattig.
Maar idd het gaat heel snel weer over. Binnen no time weten ze hoe ze ook weer
gewoon kunnen gaan zitten/liggen en dan is het weer over.
Ik heb Quinten wel geholpen met het weer gaan zitten. Knietjes buigen en dan
langzaam zakken. Binnen een week was het over.
Succes en groetjes Melanie
 
Hoi Kristel!

Het is gewoon nieuwigheid
En ze leren heel snel om weer te gaan zitten hoor.
Bij ons duurde het een weekje. Gewoon steeds heel geduldig terugleggen. ze hebben het echt zo door. Ff doorbijten voor papa en mama is het wel zo'n weekje (of 2). Liggen je zoontjes op 1 kamer? Het kan denk ik best zijn dat nummer 2 straks in no-time doorheeft hoe hij weer moet gaan zitten als hij ook in bed gaat staan. Hij heeft dat dan al gezien van zijn broertje .

Succes met je mannetjes!

Groetjes Patricia
mv Justin (vandaag 2 jaar!!)
 
Terug
Bovenaan