tips tegen verveling...?

Heeft iemand tips om de dagen een beetje door te komen? Ik heb geen foto's die ingeplakt moeten worden, boeken lezen en dvd's kijken komt me een beetje de neus uit, de vluchttas is ingepakt, babykamer is klaar, huis en babykleertjes zijn schoon en  de geboortesoesjes liggen in de vriezer klaar om geserveerd te worden.    

Iedereen is aan het werk en ik verveel me suf. Ik wacht de hele dag op de komst van de kleine ook al weet ik dat het nog drie weken kan duren... Wil zo graag mijn kindje in mijn armen sluiten...vooral als je die mooie verhalen leest van iedereen die al bevallen is...Zucht! Sorry voor mijn gezeur, maar word er een beetje gek van. Dus tips zijn van harte welkom!!!

Tina (38 w en 5 d)

Niks gezeur, hoor. Het is gewoon niet de enerverendste tijd uit je leven met die laatste loodjes. Misschien wel de spannendste?

Ikzelf probeer me wat te vermaken met tijdschriften, maar die komen je op een gegeven moment ook wel de neus uit. Verder hebben we een tuin, maar ik ben fysiek niet meer echt in staat veel te doen. Dus zit ik maar wat in de zon te mijmeren. Wat dat betreft is de zomer lekkerder om je laatste loodjes in door te brengen, weet ik uit ervaring.

Wat misschien ook nog wel lekker is, is lekker in bad gaan liggen met alle lekkere luchtjes, bruisballen ed die je maar bedenken kunt, als je een bad hebt. Wij niet in ieder geval. maar ik af en toe, als ons zoontje naar de creche is, lekker uitgebreid douchen. Met een krukje, wel te verstaan. Scrubbetje voor de plekjes waar ik nog bij kan, cremetje voor na de tijd.

Middagdutjes doden de tijd ook behoorlijk en is ook nog eens goed voor je. Maar niet voor je gevoel dat je een nuttige dag hebt gehad. Ik word er nog wel eens een beetje down van na een dutje.

Ga in ieder geval niet TV kijken, want dat versterkt het gevoel dat je je verveelt alleen maar meer.

Lekker koken. Met stoel bij het fornuis. En dan met verse kruiden enzo, zodat het ook echt lekker wordt. Helaas moet de wijn even inde kast blijven, maar dat komt wel weer.

Tja, en verder weet ik het ook niet zo goed. En ik verveel me ook nog geregeld de pestpokke, ondanks deze hele riedel. En dan heb ik de meeste dagen ook nog een kereltje van anderhalf rondlopen dat me wel bezig houdt.

groejtes
greet

ivb met ruimte in huis hebben wij ivb met het plaatsen van de box, het computermeubel het huis uitgedaan en hebben nu een laptop met draadloos internet. 3x raden waar ik dus al de hele week zit.

indedaad achter in de tuin in het zonnetje.

ook heb ik een hond, die het wel erg leuk met mij vind want we gaan wel 5,6 of 7 keer per dag een stukje lopen.

en als een oud vrouwtje leg ik wat broodkruimels in het vogelhuisje.

en ik kan mij sinds gister ook uren bezig houden met mijn enkels, wow wat zijn die dingen in 1nacht dik geworden, ik pas me schoenen niet eens meer! om het uur dus even insmeren en maseren, alleendat kan niet te lang, want ik kan er bijna niet meer bij! dan krijg ik protest vanuit mijn buik. echt mega veel vocht opeens. verloskundige zei vanochtend dat je dat een paar dagen na de bevalling weer helemaal kwijt bent, we wachten af......

Ik heb nog wel een tip:

Ga nog een avond samen naar de bios. (gaan we morgen of overmorgen doen) En morgenmiddag wil ik naar het zwembad.
Ik kijk ook veel tv maar overdag is er geen zak aan. Wel kijk ik hele series terug op www.uitzendinggemist.nl
En ik heb elke dag een loopje naar de supermarkt en weer terug.
Maar veel meer als dat weet ik ook niet.

Groet,
40w en 3 dagen.... (zucht)

Terug
Bovenaan