tips tegen verveling?

Hoi hoi,

Gistermiddag gestript maar tot nu toe nog geen teken dat het doorzet. Heb de hoop al'n beetje opgegeven, ze gaan het maandag weer proberen.

Ondertussen verveel is me helemaal suf, aangezien iedereen gewoon aan het werk is.

Heeft er iemand nog goede ideeen tegen de verveling? Iets wat ik nog kan doen? Gelukkig is het morgen weekend en is m'n mannetje dan lekker thuis en hebben we een verjaardag, dan wordt mn dag weer wat gevuld.

Ik ken je probleem, verveel me ook al de hele week.
Paar tips die mij door de dag helpen

1. Struin internet af naar leuke koopjes voor de kleine
2. Bak erop los, cupcakes, taart, brownies etc etc
3. Schrijf van je af: Hoe verwacht je de toekomst met de kleine, hoe zal ie eruitzien etc etc
4. Manicure, pedicure, kapper, noem maar op.

Voor de rest is mijn schoonmaakwoede nog steeds niet voorbij, dus daar ben ik dagelijks ook wel een uurtje mee zoet.

Jammer dat je strippoging niet heeft doorgezet, meestal binnen 24 uur, dus je hebt nog even.
Ik duim voor je!

Heb je er nog helemaal geen reactie op? Ik werd vannacht half 3 wakker van de pijnlijke harde buiken. Maar ze komen niet regelmatig ofzo. Dacht eerst van wel omdat ze om de 10 minuten kwamen. Maar ben na 1,5 uur weer in slaap gevallen. Vanmorgen begon t weer, maar om t half uur ofzo. Dus nog niet echt noemenswaardig..
Vervelend is t he! Je wacht nu echt tot t zich aankondigd. Ik verveel me ook kapot, dus heb niet echt tips voor je;)

Vanaf het moment dat ze me gestript heeft heb ik een beetje een zeurderig ongesteldheidsgevoel maar daar blijft het ook bij.. Vanacht ook alleen maar wakker geworden om naar de wc te moeten, niet door pijn o.i.d.. (werd elke keer dus redelijk teleurgesteld wakker) en verwacht nu dus ook maar dat ik maandag gewoon weer bij de VK zit voor poging 2.

Ik ben ondertussen maar aan het bakken geslagen (goede tip bibi:)). Straks hier chocoladetaart en gehaktpasteitjes (als het lukt:p).

Terug
Bovenaan