tips tractatie 1 jaar

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

8 september wordt ons koentje 1 jaar. Hebben jullie leuke tips om te tracteren op het kinderdagverblijf ???

gr
danielle en koen

Hier wat ideetjes:
Uitdeelzakje met rozijntjes en een bellenblaas (of alleen rozijntjes, of alleen een bellenblaas), soepstengel met een touwtje en een visje van papier eraan, badspeeltje (kost een euro of 3 bij de xenos voor 10 stuks)

De afgelopen weken zijn er nogal wat topics met dit onderwerp voorbij gekomen (joh, echt?), inclusief handige crea-sites. Maar die weet ik niet meer. Even terugzoeken dus, of andere reacties even afwachten..

Oja, een hele leuke: zelf cake laten versieren!

En niet vergeten: fototoestel meenemen en de leidsters laten filmen of fotograveren hoe jou lieffie in het middelpunt van de belangstelling staat.

Succes ermee en veel plezier volgende week

Susan mv Gijs en Sophie

Hoi Danielle,

Sara wordt volgende week dond. 1 jaar en dan gaat ze vrijdag op het kdv trakeren op een rijstewafel met daarop een badspeeltje van de action en een doosje jip en janneke rozijnen, verpakt in celofaan (schrijf je dat wel zo??)met een leuk strikje. Schade voor 15 kids 6 euro.

9 badspeeltjes action 1,99
2 pakken rijstewafel bij appie 50 cent
en jip en janneke rozijnen 1,50

geef jij de leidsters dan ook nog wat? ik dacht aan bonbons ofzo....

quote: mvsara reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 17:40:26'));

Hoi Danielle,

Sara wordt volgende week dond. 1 jaar en dan gaat ze vrijdag op het kdv trakeren op een rijstewafel met daarop een badspeeltje van de action en een doosje jip en janneke rozijnen, verpakt in celofaan (schrijf je dat wel zo??)met een leuk strikje. Schade voor 15 kids 6 euro.

9 badspeeltjes action 1,99 (keer 2 en dan heeft ze zelf nog 3 st. over)
2 pakken rijstewafel bij appie 50 cent
en jip en janneke rozijnen 1,50

geef jij de leidsters dan ook nog wat? ik dacht aan bonbons ofzo....

Julian heeft vorige week op cake en versiersels getrakteerd, dus zelf cake versieren. Ik had alles feestelijk in een mand gedaan met ballonnen etc. Het zag er heel feestelijk uit en het was een groot succes! Ik heb wel eerst aan de leidsters gevraagd of ze het goed vonden, want het kan nogal een smeerboel worden. Ik vind het leuk dat ze samen iets vieren, ipv dat iedereen iets meekrijgt naar huis. Dit laatste heeft ook al snel het karakter van: kijk eens wat wij weg kunnen geven.

Even een impressie:

Ik had:
2 cakes, 1 spuitslagroom, 1 jam, zakjes stroojers (=hagelslag etc.), een zak rijstewafels voor de kleintjes en over alles heen had ik gepofte rijst gestrooid.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Dit was de tractatie van Linde gisteren op het kdv.

Varkensnoetjes van karton, gat erin, klein danoontje, met stift oogjes-neusgaten-mondje en een ballonnetje als tongetje.
Ik vind ze zelf erg leuk geworden, was wel blij dat het er maar 9 waren!!!
Voor de juffen een grote doos celebrations ingepakt, altijd goed!!!
Succes!

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan