TIPS VAN DE DAG

A

Anoniem

Guest
   Dag meiden!

Mijn naam is Sharon (32jr.)en ik ben nieuw op deze forum. Ik moet zeggen dat het de leukste forum is die ik gelezen heb!!!
Misschien kunnen jullie me helpen  met tips te geven om zwanger te raken. Zelf ga ik nu beginnen met ronde 3.

Tips die ik tot nu toe ken:
Foliumzuur tabletten slikken
multivitaminen
geen alcohol tijdens het proberen om zwanger te raken en daarna.
niet roken
de man  moet ook op zijn gezondheid letten. Ook geen strakke onderbroeken dragen.
Na het ontvangen van het sperma op je rug liggen met gebogen knieen.

Tja verder is er dacht ik ook het middel  Formula 23 960 ml  kent iemand dit en werkt het?

Groetjes
Sharon

Goedeavond nieuweling...!  

Het is niet echt bevordelijk voor de spontaniteit van je sexleven, maarreeh... heb je al ovulatietesten overwogen? Vaak beginnen mensen daar pas na meer rondes mee. Daarmee weet je precies wanneer je eisprong er aan komt. Temperaturen kan ook, maar als je temp omhoog gaat, ben je al te laat voor de eisprong.
Ovulatietesten zijn goedkoper via internet. Matcare (gebruikte ik) of sensitest (heb ik hier gelezen) zijn discreet te bestellen en ontvangen.

Veel succes en uiteraard veel plezier!
En welkom hier

Hoi, even ter info..foliumzuur helpt niet bij het zwanger worden hoor...
Het is alleen verstandig te slikken ivm verkleinde kans op bepaalde aandoeningen van het kindje..
Gr R

Hoi,

Ik heb een tip voor iedereen die zwanger wil raken. Bij mij heeft het 2 keer gewerkt en ik hoor het ook zo vaak van anderen:

er niet te veel mee bezig zijn!!!

Klinkt heel dozig en als je er middenin zit is het heel moeilijk, maar het werkt echt!!

Groetjes, Jetje
10 weken + 6 dagen zwanger van 2e kindje

Succes meiden!!!!

TARWEKIEMOLIECAPSULES (kruidvat, kost bijn niks)
Mijn vriend en ik hebben 6 maanden klussen allebei t.k.oliecaps. geslikt en binnen 1 maand was ik toen zwanger.
Succes.
Groetjes Rene morgen 24 weken

Een ovulatietest werkt hetzelfde als een zwangerschapstest, ziet er ook hetzelfde uit. Alleen meet de ovulatietest LH, het hormoon dat de eisprong in gang zet. Als de ovutest positief is, heb je binnen 24-48 uur je eisprong.
Niet spontaan, maar werkt wel! Bij ons tenminste...

o ja ik moet er nog wel even bij zeggen dat wij naast die capsules ook ovulatietesten gebruikten. Deze waren trouwens van sensitest (www.sensitest.nl) goedkoop en snel in huis....enne nee ik heb geen aandelen in die dingen.
Groetjes Rene

Terug
Bovenaan