tips van de ervaringsdeskundigen

Hoi iedereen,

Ten eerste allemaal gefeliciteerd!

Hier even een vraag van het zwanger worden forum:

Welke ovulatietesten hebben julie gebruikt en waar hadden jullie de beste ervaringen mee?

Heel veel liefde, geluk en gezondheid en hopelijk tot snel

groetjes Sacha

Ik heb ze van Sensitest gebruikt, was er erg tevreden over.
Die van het Kruitvat gaven positief aan terwijl dat helemaal niet kon, dus een vals resultaat.

Succes!

heb nog nooit van die testen gebruikt.

Als je goed naar je lichaam luistert, weet je wel wanneer je ei is.

Wij hebben al 3 keer in de eerste ronde raak met het volgende schema(mijn eisprong is rond dag 15-17): klussen op dag 13-15-17 en 19 voor het naar bed gaan. Zorgen dat je man eerst klaarkomt en dan zelf klaarkomen. Meteen gaan slapen, zodat alles goed blijft zitten. Niet elke dag, dan wordt het zaad van mindere kwaliteit. Niet vaginaal wassen, alleen eromheen, anders verstoor je het slijm en de zuurgraad.

Zal vast niet voor iedereen zo simpel werken, maar bij ons dus al wel drie keer!
Succes, groetjes,

ook ik heb de sensitest dipstick gebruikt. werkte prima. met duidelijk resultaat!!

ik weet niet of het bij iedereen zo makkelijk gaat als bij sophie79, bij mij in ieder geval niet. mijn ei was altijd pas rond dag 19.... en ik kon dat niet altijd uit de overige vruchtbaarheidsverschijnselen afleiden. vandaar mijn speurtocht naar mijn ei met de ovu test.....

succes sacha!!

Ik denk dat ik ook voor CB ga! geen getwijfel meer bij vage streepjes en opeens verdwenen streepjes

Het kost een hoop geld, maar dat kost een baby/kind ook -> was de zinnigste opmerking van mijn man vandaag (hihihi).

@Solanum: Je zal wel helemaal in de zevende hemel zijn! Echt blij voor je.......

Terug
Bovenaan