Ik ben, gelukkig, meteen de eerste keer zwanger geraakt en ik dacht: kom laat ik eens vertellen hoe het ons gelukt is. Mijn man heeft zich lens gegeten aan de POMPOENPITTEN (kun je bij o.a. de AH kopen maar zit ook in een pepita noten mix). Dat zit vol zink en dat is van cruciaal belang voor het zaad. Zink zorgt ervoor dat het zaadcellen-niveau op peil blijft en dat ze erg beweeglijk blijven, en dat is natuurlijk goed voor de vruchtbaarheid.
Verder hebben we enorm veel geklust, vooral voor de eisprong (omdat het zaad wel 2 dagen kan blijven) en na het vrijen ben ik met mijn bekken omhoog gaan liggen. Of op een kussen of op een been van mijn man.
Misschien kennen jullie deze trukjes allang. In dat geval sorry dat ik jullie niets nieuws kon vertellen. Maar als je het nog niet wist: VEEL SUCCES!!!!!!
Verder hebben we enorm veel geklust, vooral voor de eisprong (omdat het zaad wel 2 dagen kan blijven) en na het vrijen ben ik met mijn bekken omhoog gaan liggen. Of op een kussen of op een been van mijn man.
Misschien kennen jullie deze trukjes allang. In dat geval sorry dat ik jullie niets nieuws kon vertellen. Maar als je het nog niet wist: VEEL SUCCES!!!!!!