tips veiligheidsdingetjes op keukenlades?

<p>Hoi allemaal,<br /><br /></p><p>Onze dreumes kruipt en loopt het hele huis rond en probeert alle kastdeurtjes te openen (of eigenlijk.. dat doet ze al). Om te voorkomen dat ze lades van de keuken gaat openen waar schoonmaakmiddelen in staat willen wij van die veiligheidsslotjes. Weet iemand waar je fijne kunt kopen? Liefst die het voor jezelf niet te lastig maken om de la te openen ;)</p><p> </p>
 
Wij hebben onderstaande gekocht. Hartstikke handig. Ons zoontje is behoorlijk sterk maar het is nog niet gelukt deze te openen. Voor ons simpel om open te klikken. Je kastjes worden er niet mooier op maar dit was de enige oplossing die werkte. Wel even goed kijken hoe je ze zo kunt plaatsen dat je er niet 25 nodig hebt (welke kastjes kun je zeg maar koppelen aan elkaar).

https://www.bol.com/nl/p/kinderslotjes-10-stuks-kastbeveiliging-voor-kinderen/9200000114795024/?s2a=
 
Dankje voor de tip! 
Ik vraag me af of ze bij ons zullen werken, gezien wij alleen maar lades hebben. Ik ben bang dat als je ze over twee lades heen zet, om het maar zo te zeggen, dat je dan juist beide lades tegelijk openkrijgt :D
 
Ik heb ze ook gewoon van de Hema, maar alleen op het kastje van de gootsteen/schoonmaakmiddelen. De andere kastjes gewoon aanleren dat ze er niet aan mag komen.
Ik heb 2 kids, 3 jaar en 16 maanden. De jongste is erg ontdeugend en trekt vaak van alles open, maar ik ben vanaf het begin streng geweest en gezegd dat ze het terug moet zetten als ze iets uit een keukenkastje haalt en dat gaat prima. Ik heb echt geen zin in die greepjes op AL mn kastjes.
Voor de veiligheid dus wel bij de schoonmaakmiddelen, maar verder gewoon aanleren dat het niet mag! Gaat al 3 jaar lang goed hier :)
 
Ik heb ze ook gewoon van de Hema, maar alleen op het kastje van de gootsteen/schoonmaakmiddelen. De andere kastjes gewoon aanleren dat ze er niet aan mag komen.
Ik heb 2 kids, 3 jaar en 16 maanden. De jongste is erg ontdeugend en trekt vaak van alles open, maar ik ben vanaf het begin streng geweest en gezegd dat ze het terug moet zetten als ze iets uit een keukenkastje haalt en dat gaat prima. Ik heb echt geen zin in die greepjes op AL mn kastjes.
Voor de veiligheid dus wel bij de schoonmaakmiddelen, maar verder gewoon aanleren dat het niet mag! Gaat al 3 jaar lang goed hier :)
 
HEMA of IKEA dus, bedankt!
Oh wat goed, Zeeuwsmeisje! Bij ons lukt dat nog niet helemaal met onze dreumes van 10 maanden. Ze lijkt inmiddels te begrijpen dat ze geen aarde uit de plantenpotten mag eten, maar vaak doet een 'nee!' en een strenge blik haar nog niets, haha!


 
Terug
Bovenaan