Tips verstopte neus

Hoi allemaal,<br />Ik heb sinds afgelopen maandag Corona. Gelukkig is het niet meer dan een verkoudheid. Maar ik word helemaal gek van mijn verstopte neus, vooral in de nacht. Ik slaap er gewoon niet van. Afgelopen oktober ben ik gestopt met het gebruiken van neusspray met xylometalozine. Hier was ik 15 jaar aan verslaafd. Dus die durf en mag ik niet gebruiken. Zoutwater oplossing helpt ook niet. Ben 5+5 weken zwanger dus ben erg voorzichtig met wat ik mag gebruiken.<br />Wie heeft hier ook ervaring mee en heeft de gouden tip voor mij.<br /><br />Groetjes Linda<br />
 
Bij mij hielp de neusdouche van Phisiomer heel goed. Is ook zoutoplossing, maar omdat deze wat krachtiger ingespoten wordt kan het een beter effect hebben
 
Vreselijk is dat hè, ik ben een maand lang verkouden geweest tijdens mijn zwangerschap. Herstel duurde tergend lang.

Ik sliep op de bank, half zittend/liggend met kussens achter de rug. Vooraf neusspray voor baby’s. Ik ging in de avond een blokje om lopen zodat mijn neus open ging. Dan bij terugkomst gauw op de bank en dan viel ik in slaap omdat mijn neus open bleef.
Sterkte!
 
ik zweer bij de neti pot, moet je maar eens googelen. is het spoelen van je holtes met een zoutoplossing. 
 
Pffff niks helpt. Gister ben ik door een hel gegaan. Bijna een restje neusspray gepakt wat ik nog ergens had liggen. Voelde me net een junk. Gelukkig kon ik me beheersen voor mijn kleine spruit. Heeft iemand hier misschien ervaring met homeopathische neusspray?
 
Bij mij hielp het om tea tree druppels (essentiele olie) aan te brengen op een nat wattenstaafje en dit in mijn neus te deppen. Dit opende onmiddellijk alles en kon ik weer vlot ademen. Wordt ook gebruikt om sinusontsteking te behandelen. Homeopathische neusdruppels en hoestsiroop hielpen niet bij mij.
 
Dat is een goeie tip, die ga ik straks gelijk kopen. Althans ik stuur mijn vriend want ik mag de deur niet uit met Corona.
 
Terug
Bovenaan