tips voor aanschaf buggy

A

Anoniem

Guest
Ik kan inmiddels heerlijk fietsen met mijn mannetje. Nu ben ik op zoek naar een goede buggy die je ook makkelijk mee kan nemen op de fiets. Heeft iemand tips?
groetjes Kuif

hoi hoi,

ik lees gelijk met jou mee..ik fiets nog niet met mijn dochter,ze is net 6 maanden,maar ik ga binnenkort wel mn fiets bestellen,en bedacht me ineens:volgens mij kan daar mijn quinny speedi niet op.dus wat moet ik dan?
is toch wel zonde van zo'n dure wagen..
of ligt het nou aan mij?

nou ik heb dus geen tips voor je,sory.
oja heb jij een mama fiets en zoja welke?

liefs kimberley

Het is inderdaad zonde van zo'n dure wagen maar voor de wandelingen vind ik hem nog wel super. Ik woon op loopafstand van stad en kdv dus dat gaat prima.
Ik heb een Montego-mama fiets. Bevalt prima. Deze heeft niet zo'n héél breed stuur, vind ik wel prettig. En de prijs was ook een stuk beter, kost allemaal genoeg hè..
Kan jij ook niet wachten om lekker te fietsen? Ik hoop nu op goed weer. Mijn mannetje is ruim 9 maanden en kan al heel goed zitten. Dus kunnen we ook prima fietsen.  Je wereldje wordt dan toch weer een stuk groter. Nu alleen nog een buggy....
Groetjes Kuif

Hoi, wij hebben al wel eentje aangeschaft maar nog niet gebruikt. Dus geen ervaringstips :D.
Wel weet ik dat de Koelstra en Maclaren iig goed op de fiets mee te nemen zijn. De quinny heeft er ook een (zapp) maar daar hoor ik hele wisselende verhalen over.

hallo Dames,

ik heb dus zo 'n quinny zapp,
heb ook de bus maar dat is de kinderwagen en wandelwagen.
de zapp heb ik echt voor even snel naar de stad even mijn andere kindje uit school halen enz.

je kunt hem echt heel klein maken enige nadeel is dat hij niet in verschillende standen te zetten is.
maar voor lange wandelingen gebruik je toch de wandelwagen.
ik heb hem zelf nog niet op de fiets gedaan maar mijn vriendinnen hebben hem wel en zeggen dat het ideaal is.
je hebt er een speciale fietsdrager van.
nou succes dames

hoi hoi kuifje

Ja ik kan echt niet wachten tot ik lekker kan fietsen..als ik haar zittend neerzet dan blijft ze wel ff zitten en ze kan ook al een beetje spelen als ze zit,maar nog niet echt superstabiel.

maar ik ben ook zo'n ongeduldig type he haha,ik droom nu al over de fietstochtjes!
ik heb bij ons huis helemaal nix in de buurt,ja een buurtsuper haha!het is een nieuwbouwwijk,wel vol met kinderen dus das wel leuk.Wij zijn 4 op een rij allemaal in 4 maanden tijd bevallen,haha
dus afgelopen zomer was dat gezellig buiten zitten met "de dikke buikenbende" hahahaha

maar goed,ik kan dus niet wachten.ik zit inderdaad te twijfelen tussen de montego en gazelle bloom..dus ik ga maar es proefritjes maken binnenkort.

liefs kimberley.

Hoi Kimberly,
dat is vast heel gezellig allemaal van die kleintjes in de straat. Dat heb ik minder helaas. Er zijn wel een paar kindjes wat ouder en 2 echt veel jonger weer. Over een paar jaar wordt het wel leuk denk ik. Als we hier dan nog wonen...
Succes met de fietskeuze...En het is inderdaad helemaal super, fietsen met je kleintje
groetjes Kuifje

Hoi!
Ik heb een Maclaren, maar heb hem nog niet gebruikt. Dus kan je er niks over zeggen.

Ik hoop ook dat Janneke snel gaat zitten. Heerlijk lijkt me dat inderdaad, fietsen met je kleintje.. Ze is bijna 8 maanden maar ze doet nog geen pogingen hoor.

Terug
Bovenaan