Tips voor afleiding???

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Inmiddels zitten wij in de 4e maand voor een poging voor een 2e zwangerschaps. Enerzijds zijn wij relaxt: lukt 't dan is dat super, zo niet dan later. Maar ikzelf ben er toch onwijs veel mee bezig. Zou dat een reden kunnen zijn waarom het nog niet lukt? Heeft iemand tips hoe je hier mee om zou kunnen gaan. Of tips voor een positieve uitslag...?

hoi
echt een tip heb k niet het lijkt me dat je wel de juiste instelling hebt.
ikzelf raakte zwanger ondanks de pil , dus ik kan er niet echt over meepraten.
maar het lijkt me inderdaad wel frustrerend als je iets graag wilt dan wil je het ook nu!zo zijn we toch wel allemaal, nietwaar? bij een vriendin van mij heeft het 7mnd geduurd voor ze zwanger was en ze heeft nooit de moed laten zakken terwijl anderen haar steeds voor gingen bleef ze positief en ik denk dat dat het sleutelwoord is.
gr do25

Ha

Afleiding kun je alles vinden. Natuurlijk ben je er mee bezig en dat mag ook. Maar zo als je al zegt afleiding zoeken. Dus gewoon veel dingen doen die je leuk vindt om te doen, lekker naar buiten, boek lezen (niet over zwangerschap) leuke dingen doen met je kind. Bezig zijn en je zelf bezig houden.
Tja en positief blijven het gaat vast lukken

Groetjes Chandra

Hoi,
Ik herken het helemaal, misschien een beetje raar maar waar ik rust door kreeg was het pendelen. Ik heb 2 x voor me laten pendelen en toen ik de uitslagen kreeg geloofde ik daar ook in. De één zei februari zwanger en de ander april. En nu ben ik dus zwanger, vandaag 5 weken, dus 1 van de 2 had gelijk.
O ja ik ben trouwens de 7e ronde zwanger geraakt.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan