Tips voor babymoon? :)

<p>Wij zouden graag in april een weekje op vakantie willen. Het liefst vlieg ik niet te lang.</p><p>zat te denken aan canarische eilanden/ibiza/Griekenland. Heeft iemand een leuke tip voor een vakantie bestemming of een hotel op 1 van die specifieke bestemmingen?</p><p>ben een beetje huiverig om zwanger op vakantie te gaan maar hoor iedereen in mn omgeving zeggen dat het makkelijk kan als je je goed voelt. Ik ben dan rond de 22-25 weken. </p>

Haay! Wij zijn op dit moment op onze Babymoon met 22 weken. Nu kan ik je niet aan een bestemming helpen omdat wij wel de zee over gevlogen zijn. Ik denk dat alle bestemmingen die je daar opnoemt heerlijk zullen zijn in die tijd van het jaar. Toch zeker de Canarische Eilanden! Fysiek gezien is er hier geen vuiltje aan de lucht! Het enige luxe probleem is dat m'n rug geen zonnetje ziet omdat ik niet meer op m'n buik kan/wil liggen en dat te lang op m'n rug liggen ook niet prettig gaat voelen aan m'n buik. Wat een ramp hé ;) .. veel plezier met het uitzoeken van je bestemming en je vakantie uiteraard!!! X

[quote quote=10175257]Haay! Wij zijn op dit moment op onze Babymoon met 22 weken. Nu kan ik je niet aan een bestemming helpen omdat wij wel de zee over gevlogen zijn. Ik denk dat alle bestemmingen die je daar opnoemt heerlijk zullen zijn in die tijd van het jaar. Toch zeker de Canarische Eilanden! Fysiek gezien is er hier geen vuiltje aan de lucht! Het enige luxe probleem is dat m’n rug geen zonnetje ziet omdat ik niet meer op m’n buik kan/wil liggen en dat te lang op m’n rug liggen ook niet prettig gaat voelen aan m’n buik. Wat een ramp hé
 .. veel plezier met het uitzoeken van je bestemming en je vakantie uiteraard!!! X[/quote]
Wat bedoel je precies met de zee over gevlogen? Ik wil ook graag vliegen naar de bestemming! Haha! Waar zitten jullie nu? Veel plezier en lekker genieten:)

Ik ga met 26 weken naar New York en we hebben dit weekend voor juni een lange week Spanje (Malaga) geboekt. Lekker 2,5 uur vliegen en genieten van de zon en lekker eten. Ben dan 32 weken :) Je mag bij de meesten maatschappijen gewoon vliegen tot 34 weken. Tenzij er medisch iets aan de hand is. Dan soms tot 32 weken ;)

Ik kan je niet helpen met de bestemming, maar wil je wel zeggen dat je met dat termijn nog prima kunt reizen! Ik ben nu 28 weken en net terug van een weekje sneeuw. Reis ging meer dan prima. Niet druk om maken van te voren!

[quote quote=10175353] .. veel plezier met het uitzoeken van je bestemming en je vakantie uiteraard!!! X Wat bedoel je precies met de zee over gevlogen? Ik wil ook graag vliegen naar de bestemming! Haha! Waar zitten jullie nu? Veel plezier en lekker genieten:)[/quote]
Wij zitten nu op de Dominicaanse Republiek. Dus wij hebben wel gekozen voor een langere vlucht met de gedachte, nu of nooit ;) dankjewel!! Het is heerlijk haha

Wij gaan in mei 2 weekjes naar Ibiza, ik ben dan 26 weken zwanger. Ontzettend veel zin in!
ik hoor van meiden die zwanger op vakantie zijn geweest alleen maar goede verhalen, dus denk zeker een aanrader om te doen! 
Veel plezier met het uitzoeken van de bestemming!

Terug
Bovenaan