Tips voor bestellen positiekleding, welke merken zijn leuk?

Hi mama’s (in spe),
Ik ben inmiddels bijna 14 weken, en mijn broeken passen aan het eind van de dag niet meer zo lekker. Nu werk ik niet thuis helaas, dus kan ik niet de hele dag in sportbroeken lopen. Lastig shoppen nu natuurlijk, dus veel online aan het zoeken. Heb redelijk wat gevonden op ASOS, maar vroeg me af of jullie nog tips hebben voor websites/merken waar je leuke positiekleding kan bestellen!

Heb vooral nette kleding nodig, maar ook leuke jurkjes en dingen vind ik wat lastig vinden :) alle tips zijn welkom!
Oh, en tips voor fijne bh’s zijn ook welkom! Ik heb kleine borsten, maar wel een brede ribomvang dus het is altijd een beetje puzzelen en zoeken

H&M, prenatal, zalando, mamalicious, noppies, pieces maternity.. het hangt ook af van je budget.. marktplaats vind je ook veel, spullen zgan, want je draagt t maar zo kort. Overigens droeg ik ook veel bodycon jurken die ik na de zwangerschap ook gewoon aan kon.

Noppies heeft heel veel mooie en zeker ook nette positiekleding. Ik had ook veel van love2wait en mamalisious. Veel nieuw gekocht. Sommige dingen gekregen. Ik ben zojuist begonnen met het uitzoeken van mijn positiekleding aangezien er geen derde meer komt. Ik weet niet wat je maat is en of je tweede hands wil, anders lees ik het hier wel ?

Ik heb alleen leggings van Bonprix besteld. Nu ben ik ook in de lente uitgerekend. Ik heb genoeg basic shirts en dikke vesten en jurkjes om erover te doen.

Geen merk dat specifiek erg leuk was. Ik keek vooral online en bestelde van alles wat en paste het thuis. 
Ik vond spijkerbroeken van mamalicious fijn, die hadden een lengtemaat en fijne buikband. Jurkjes had ik van mamalicious, esprit maternity, love2wait. Wat tops van HM en een merk waarvan ik me de naam niet herinner. Panties van hema. Oma onderbroeken voor laatste trimester en na bevalling van hema. Leggings van anna field maternity en prenatal. 
BH's zou ik pas zo laat mogelijk kopen, want als je buik echt dik wordt verandert je ribomvang weer. En je borsten groeien. Ik heb tot maand 5 a 6 mijn oude BH's gedragen, daarna een inzetstukje gebruikt om de band wijder te maken. En pas met 8 maanden borstvoedings BH's zonder beugel van HM gekocht. Gewoon simpele katoenen. Die zaten heel lekker. En ik heb een B cup met 90 omvang tijdens de zwangerschap, 85 normaal.

Terug
Bovenaan