Tips voor boeren gevraagd

Hoi, Caspar is nu 9 wkn en sinds vorige week zondag ben ik de bv aan het afbouwen. Dat gaat allemaal goed. Alleen laat Caspar heel lastig boertjes. Bij de bv liet ik hem helemaal geen boertjes laten. En nu met de fles komt er maar heel af te toe een boertje. Daarentegen spuugt Caspar ook nauwelijks. Als hij een keer in de 2, 3 dgn een mondje melk terug geeft is het veel. Het lijkt mij daarom niet zo erg dat hij geen boertje laat. Weet iemand of een boertje perse noodzakelijk is? En zijn er nog tips? Van Infacol raakt ie helemaal van slag, dan is ie alleen maar aan het boeren, scheetjes laten en onrustig drinken. Dus dat is niet de oplossing.

Nee hoor het hoeft helemaal niet.
Veel kindjes laten idd na hun fles een boertje maar niet allemaal.
Wat niet komt komt niet dan zal hij er wrs geen last van hebben.
Als het blijft wringen maar dat zie je snel genoeg kun hem alsnog proberen te laten boeren.
Ff lekker recht op houden na het voeden en ja ik laat jochem op de standaard wijze boeren 'over'mij schouder, heb daar verder geen tips in/voor.
sucses

liefs louise

nee hoor, ik heb mijn oudere kinderen nooit boertjes laten geven, die hadden dat nooit, mn dochter nu wel soms, ik klop heel zachtjes op haar rug, van onder naar boven, alsof je het boertje omhoog klopt, dat helpt hier goed!

IDD.
Ik laat Juliaan altijd een boeertje geven.
En ja, hoor dat kunt heeeel goed jajajaj soms denk ik kan op een neete manier? jaajja.
Somige kindtjes hebben geeb behoefte aan.dus mischien jou kind ook niet,
gewoon recht houden over jou schouder en rug maseren op zacht kloppen.

Met de kraamhulp samen heb ik Gideon altijd op 1 been gezet en dat doe ik nu nog steeds.
Op mijn rechterbeen met zijn gezichtje richting de linker, mijn rechterhand zijn hoofdje ondersteunen, linkerhand onder de kaak en dan zachtjes hobbelen op mijn been.
Soort van hop, hop, hop paardje hahaha
Zo hou je ze goed rechtop, komt lucht goed vrij en door het hobbelen komen de boertjes hier heel snel ( en hoe!!!)

Ik gebruik Infacol alleen voor de krampjes, want boertjes laten gaat vlekkeloos hihi

Probeer het maar eens!

Haai
Fedde laat bijna ook nooit een boertje. Na gekolft flesje wel. Maar na borst niet. Hij heeft vaak ook geen last van. En fedde geeft eigenlijk nooit voeding terug.

Volgens mij is het niet perse nodig. En als hij niet spuugt lijkt het me bij hem ook niet in de weg te zitten. Ik moet mijn ventje halverwege de fles al een keer laten boeren. Ik leg hem ook op mijn schouder en klop zachtjes op zijn ruggetje. Boeren gaat hem vrij makkelijk af en hij spuugt ook praktisch niet.

Infacol ben ik ook niet helemaal weg van. Gebruik het heel af en toe als hij echt last heeft van krampjes. Dat komt niet heel veel voor hier. Maar ik vind ook dat hij er slechter en onrustiger van drinkt. Vaak na het gebruik ervan komt er wel wat voeding terug.

Terug
Bovenaan