Tips voor brandend maagzuur

Het is momenteel zo erg met het brandende maagzuur, ik word er gek van.
Ik heb nog nooit zo'n last gehad bij een zwangerschap en nu is het bar en boos, terwijl ik helemaal niets ben aangekomen in deze zwangerschap.
Ik was 3 kilo aangekomen deze afgelopen 33/34 weken maar doordat ik het hele weekend heb overgegeven ben ik die 3 kilo nu kwijt maar goed die zullen er wel weer zo aanzitten nu ik weer vocht en zo binnenhou.
Maar wie heeft dus de gouden tip voor mij tegen het brandend maagzuur.
Ik slik de 16 rennies op een dag ( die je mag) als snoepjes en heb er dus eigelijk te kort aan.
Dus meiden, wat helpt jullie???

Hallo Bobbian,

Ik heb zelf bij mijn eerste bijna 7 maand last gehad en ik ben nu 9 week zwanger van de tweede en het gedonder begint hier ook al weer ;-)

Melk drinken helpt bij mij en af en toe een slok prik helpt ook!

Misschien dat dit bij jou ook werkt?
Succes Wendy (oktforum)

Hi,

Heb jij de gewone rennies? Bij mij hielp de rennie deflatine beter (gele verpakking). Die mag je wel minder per dag!

Hapje blanke vla? Hielp bij mij in ieder geval niet, maar zie je wel overal als tip.

En er zijn wel sterkere middeltjes als Rennies, maar die moet je op advies van je ha halen. Tenminste, dat las ik wel eens op div. fora.

Sterkte,

Gr. tamara
(februari mama)

Hoi,

Ik gebruik Maalox. Lijkt op Rennie, maar is naar mijn idee iets sterker...ik neem er wel 2 tegelijk van. De huisarts had hier geen bezwaar tegen. Tenslotte gaat het om een paar weken! En die laatste weken zijn zulke kwaaltjes erg vervelend.
Succes!

via dokter antagel werkt super... rennies enzo hielpen bij mij ook niet... dit werkt super en mag ik 4x op dag maar doordat zo goed helpt bij mij doe ik t maar 1 en soms 2x op dag

Terug
Bovenaan