Tips voor buggy

<p>Hi moeders,</p><p>Ik ben op zoek naar een buggy, hebben jullie tips voor een goede koop?</p><p>Ik wil hem vooral gebruiken om mee te nemen als ik op de fiets ben, en dan het liefst in de fietstas/ onder snelbinders. Dus licht en klein/opvouwbaar. </p><p>We hebben een prima kinderwagen met zitje, dus deze is echt voor er bij. Hoeft dus niet top-of-the bill, maar wel een degelijke.</p><p>Tips zijn welkom!</p>
 
De GB gold Pocket + staat er om bekend dat hij heel klein worden opgevouwen, misschien wel de kleinste buggy die er bestaan. Maar de prijs van deze buggy is toch al snel rond de 200 euro. Ik weet niet wat je qua budget er aan kwijt wilt, maar kan mij voorstellen met een goede kinderwagen je wat goedkoper wilt. Van een vriendin hoorde ik ook goede verhalen over de Kees K2 go plus buggy. Zij neemt deze buggy altijd overal mee naar toe, zelfs op de fiets. De prijs van de Kees K2 go scheelt al gauw de helft met de GB gold! 
https://www.supersales.nl/baby/buggys/kees-k2-go-plus-buggy-chiffie-green-5b51922ce1f4070c34509e47
 
Wij hebben de yoyo babyzen aangeschaft voor onze vakantie. Echt een topding vind ik het! Kan zo mee op de fiets ook en is (relatief) licht.
Wel wat prijziger (wij hebben ergens nog een goede deal gevonden maar zag ze ook veel op marktplaats). Voor ons is het wel het geld waard, omdat we in de stad wonen op 1 hoog en het ook heeeelll fijn is nu niet elke keer de kinderwagen met onderstel en alles trap op en af te moeten tillen (deze buggy kun je gewoon uitklappen met 1 hand - ideaal). Maar kan me voorstellen dat als je hem niet zo vaak gaat gebruiken je het misschien te duur vindt.
 
Terug
Bovenaan