Tips voor cadeau oppas

Hoi allemaal.
Mijn ouders en schoonouders passen op Dilan als ik aan het werk ben. Nu wil ik hen met de feestdagen een cadeau geven, maar ik weet totaal niet wat. Heeft iemand van jullie een idee. Ik heb zelf lopen te denken aan een leuk uitje met Dilan.
Al vast bedankt voor het mee denken.
Groetjes Nurse

Hoihoi,

Of misschien juist een uitje zonder Dilan? Kunnen ze ook een keer lekker samen bijkomen ;-)
Misschien een dagje thermen of naar een mooie musical sturen ofzo.
De moeder van mijn beste vriendin past op haar zoontje plus het dochtertje van haar zus. Nu was haar zus al snel weer zwanger van de 2e en gaat ze straks dus op 3 kindjes tussen de 0 en de 1,5 jaar passen. Ik had mijn vriendin de tip gegeven om samen met haar zus een bakfiets te kopen voor haar moeder, zodat ze ook nog eens ergens heen kan met 3 kleine kindjes, en dat vond ze een super leuk idee.
Maar goed, misschien een beetje te duur om in je eentje te kopen en bovendien ook geen must bij één kindje denk ik..

Succes ermee!

Groetjes 10e

Hoi,

wat een goed topic zeg! Ook ik ben hierover na aan het denken. Bij ons wordt het waarschijnlijk een nieuw fototoestel. Die van hun kan echt niet meer (werkt ook niet meer op en top) en vooral mijn vader fotografeert zich nu rot. Ook dacht ik aan een weekendje centerparcs of zo of aan een mooi foto-album van het eerste jaar.

Ben benieuwd of er nog meer leuke ideeen zijn!

Natasja

Ik heb samen met mijn schoonzusje een abbonnement op het tijdschrift OOK! gedaan. Dat is speciaal voor opa's en oma's. Staan allerlei uitgaanstips, knutseltips e.d in. Heel grappig.

Terug
Bovenaan