Tips Voor Dierentuin??

Hallo,
Wij hebben bij super de boer 2 dierentuin kaartjes
gespaard!! Nu willen we naar de dierentuin gaan
maar we zitten nog te twijfelen welke.
We zitten te denken aan Ouwehands dierenpark in Rhenen,
Dierenpark Amersfoort of Dierenpark Emmen.
Zelf ben ik al heeeel lang geleden in Emmen geweest en
weet dat het er heel mooi is maar bij de andere 2 nog niet
heeft iemand tips welke leuk is?? {een dierentuin is natuurlijk altijd
leuk haha maar bedoel ook qua grootte enzo}
Normaal gaan we altijd naar Burgers Zoo in Arnhem maar die
zit er helaas niet bij!!

Groetjes Samiera

Hoi hoi,

Wij wonen vlakbij Amersfoort en ik heb het altijd een hele leuke en mooie dierentuin gevonden. Dus een aanrader zou ik zeggen.

Veel plezier alvast. gr. Ilone

Hai,

Vorig jaar zijn we naar Emmen geweest, omdat ik daar ook het dichts bij woon, ik vind het een mooi dierenpark, Er is genoeg te zien en te doen.
Het enige nadeel is dat ze een nieuw stuk er bij hebben gebouwd, daar begint het mee, dat is vrij saai, als je naar het oude stuk moet loop je nog een kilometer, maar ik ga waarschijlijk volgende week weer een keer naar de dierentuin in Emmen.

Groetjes Linda

Hoi Samiera,

Wij zijn vorig jaar naar Amersfoort geweest en dat is een hele leuke kindvriendelijke dierentuin. Lekker veel speeltuinen en gelegenheden om iets te eten of te drinken. Ze hebben er ook de herkenbare dieren, dus de kinderen vonden het echt heel erg leuk. Nog een tip, een paar 100 meter verder zit De Kabouterhut, een heel gezellig en lekker pannenkoeken restaurant. Ideaal om de dag daar af te sluiten.

groetjes Linda

Wij zijn 2 weken geleden naar Amersfoort geweest, en we hebben een leuke dag gehad! We hebben de "alles zien" route gelopen en Birgit vond het prachtig! Je hebt er ook een dino park, waar allerlei dino's zijn neergezet.. Dat stuk heeft Birgit helemaal zelf gelopen.

Ik vind iig amerfoort erg leuk, maar volgens mij zijn die andere parken ook leukj hoor!

hey hallo,

ik woon zelf in arnhem en ben dus 'vaak' naar burgers zoo geweest, maar de betere verhalen hoor ik over Rhenen hoor!
leuke speeltuinen en niet één zoals in Arnhem, ook zijn de plekken om te kijken beter voor de kinderen, hoef je de kids niet steeds uit de buggy te tillen om wat te kunnen zien.
Krijg van meedere mensen te horen dat Rhenen iig leuker is dat Arnhem...

Succes,
gr. Saskia.

Terug
Bovenaan