tips voor door slapen wie helpt mij??

Mijn tweede zoontje abel is van 26 augustus dus nu bijna drie maanden komt eigenlijk nog steeds elke nacht om 4 uur ik geef om de 4 uur voeding van 160 maar gaat niet altijd leeg en s'nachts is het vaak maar 60 en valt dan weer in slaap hebben jullie tips ?
Mischien moet ik de tijden veranderen :08:00 12:00 16:00 20:00 24;00

alvast dank voor jullie hulp

liefs maike

Hoi

Ik heb zelf een topic met "ze weten meer dan je denkt..", misschien heb je daar iets aan.

Anders zou ik aan zijn laatste fles twee kleine schepjes rijstebloem toevoegen. Dit maakt de melk iets dikker en voedzamer. Eigenlijk mag je rijstebloem pas vanaf de 4 maanden gebruiken, maar als je er gewoon een héél klein beetje in doet zal het echt niet veel kwaad doen. Het is super licht verteerbaar. Dus ipv twee eetlepels doe je dan twee theelepels.

Kay is nu ook 16 weken en hij krijgt al bijna 2,5 week in zijn laatste fles wat rijstebloem. Hij vind het heerlijk en is meer verzadigd, dus slaapt langer!

Succes!

Esmé mv Kay

Hoi,
Mijn meisje is dik 3 mnd(14,5 week).Slaapt sind paar weekjes door.2/3 wk.Misschien moet je eens meer voeding geven per keer.Ik geef 3 keer 230 en 1 keer 240.Op de tijden 8,12,16,20 u,Maar de tijden zijn ongeveer hoor.S nachts ging ik steeds minder geven.Eerst maakte ik haar om 23/24 wakker,ze dronk fles bijna niet leeg en toen kreeg ik tip laat haar slapen en zelf melden ``s nachts.Eerste paar keer rond 3 `s nachts en toen steeds later en ik gaf steeds minder.60 cc op laatst.Ze kwam rond 4 en de ene nacht niet andere wel,kwam ze een keer rond half 6 gaf ik haar 100 en na bed tot 8 en dan gewoon volle fles,soms dronk ze hem leeg soms niet.En nu komt ze tussen 6.30 en 8 uur.Als ze vroeg is doe ik zeer langzaam met aankleden en alles.
Kom je er wijs uit??hi hi.
Groetjes Gaby.

Terug
Bovenaan