Tips voor duo buggy baby en peuter (net 2)

Ik ben op zoek naar goede tips op straks mijn baby en mijn nog net geen 2 jarige dochter makkelijk in te vervoeren. Of evt iets voor op of achter een gewone kinderwagen?
Wat zijn jullie tips en adviezen om te doen met een kindje van 0 en een van 20 maanden???
 
Wij hebben zelf de joie evalite duo.
Achterste zitje kun je een maxicosi opklikken van joie of een reiswiegje. Voorste zitje kun je ook op een ligstandje zetten wat de meeste duo wagens niet kunnen. Deze kinderwagen is ook makkelijk en best licht om te besturen en neemt ook weinig plek in beslag in de kofferbak.
 
Dankjewel voor je reactie! Heet jou kindje roxx? Dat zou wel heel toevallog zijn want ons dochtertje namelijk ook Hahah.
 
Wij hebben een phil en ted. Echt ideaal! Het is net transformers. Je kunt em zo maken waar je behoefte aan hebt. Enkel reiswieg, enkel wandelwagen. Duo reiswieg/ zitje of 2x zitje. Waar wij ook voor gevallen zijn is dat de kinderen achter/ boven elkaar zitten, de wagen neemt hierdoor weinig ruimte in beslag. Ook het inklappen is makkelijk, hij is licht en past makkelijk in de auto. Inmiddels is de jongste ruim 1 en nog steeds ligt zij onderop. Ze vindt het prima en kijkt naar links en rechts om waar van haar omgeving te zien. Voor ons is dit de ideale wagen!
 
Wij hebben de easy walker duowagen. Echt ideaal. Kan overal tussendoor want niet veel breder dan een normale kinderwagen, makkelijk te sturen. Dit was echt de beste aankoop. Ik gebruik hem nu voor de peuters (1 en 3) en straks voor baby en peuter. 
We hebben eerder zo'n wagen gehad waar ze voor elkaar zaten, dat was echt niet te doen. Veel te lang waardoor je nauwelijk dat gevaarte kon sturen. Zo een zou ik dus niet aanraden
 
 
Terug
Bovenaan