Tips voor een raar forum

A

Anoniem

Guest
Wat er met dit forum is, ik weet het niet. Maar het werkt niet als voorheen.
Dat hebben er al meer gemerkt las ik al.

Een tip:
als een onderwerp niet opent als je er op klikt, probeer het eens met 2 keer achterelkaar klikken.

En nog een tip:
Als je de tekst die je net getypt hebt eerst kopieert voordat je op "Plaats bericht" klikt, dan kan je hem zo weer plakken als het plaatsen niet goed gaat.
Hoef je niet tig keer dezelfde tekst te typen.
(Ik ga nu zelf voor de 3e keer op "plaats bericht" klikken.)

Maisie

Hallo..

Het duurde bij mij iid ook even en ik had gelukkig mijn tekst gekopieerd..
Ik heb hier nu ook ong een week last van.. als ik op het forum wil moet ik er nu echt ff de tijd voor nemen.   Zouden we ergens melding kunnen maken van dit probleem?

groetjes.. Bats

hee hallo meiden,

daar heb ik ook al een aantal dagen last van, ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag!

nu weet ik dat ik niet de enigste ben en ik hoop dat het probleem gauw verholpen is!

liefs Wilma

hee hallo meiden,

daar heb ik ook al een aantal dagen last van, ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag!

nu weet ik dat ik niet de enigste ben en ik hoop dat het probleem gauw verholpen is!

liefs Wilma

hee hallo meiden,

liefs Wilma

dat dubbelklikken had ik ook al ontdekt, knap he van een niet-computerlicht zoals ik, maar hoe copieer ik mijn text voor ik hem plaats?

morning,

alle tekst selecteren (ctrl-A)
dan ctrl-C (de computer heeft de geselecteerde tekst onthouden met ctrl-C)
dan gewoon verder gaan met Plaats bericht

als het niet gelukt is en je veld weer leeg is
dan ga je er in staan met je cursor en klik je ctrl-V (de tekst die is onthouden plaats je dan...)

Wellicht dat je met je rechtermuisknop ook selecteer alles, kopieer en plak kan doen.

Liefs

ps. appeltje-A, appeltje-C, appeltje -V

Thanks! Gelukt al, op ander forum, wat wordt een mens handig van nutteloos achter een computer zitten, maar ja heb vanavond nog genoeg werk

Terug
Bovenaan