Tips voor een single mommy?

<p>Iemand nog tips in het algemeen voor een aankomende single mom?</p><p>mag alles zijn! :)</p><p> </p><p>thankyou!</p>

Niet teveel letten om mensen die wat zeggen! Iedereen heeft een mening! 
Geniet en gun jezelf wat extra leuke dingen! 

Niet veel tips wel heel veel respect!! Het is al zo pittig als niet single mom.. Twijfel vooral nooit aan jezelf en volg je moeder hart. Geloof me, jij weet het altijd 't beste. Luister vooral niet te veel naar anderen want elk kindje en mama zijn uniek. Oh ja, als je in de positie zit accepteer alle hulp. Even mommy time is zoveel waard. Helpt je de zware momenten door?‍♀️ 

Moederhart volgen vind ik een mooie. 
Er is een community voor single moeders. Ik heb er zelf veel aan om contacten te krijgen die in een zelfde soort situatie zitten als ik. 

Heel veel respect voor jou! 
Ik kan niet uit ervaring als single mom spreken, maar wel gewoon uit mijn ervaring als moeder (nu 7 maanden). Mijn grootste 2 tips zijn: trek je niet teveel aan van wat anderen vinden, jij weet het 't beste als het om jouw kindje gaat en neem regelmatig tijd voor jezelf als je die mogelijkheid hebt. 

Hi! 
Als je het fijn vind en de mogelijkheid heb kan het prettig zijn om de eerste nachten iemand bij je te laten slapen. Moeder, vriendin, vriend, oma, buurvrouw noem maar op. Vooral als je zelf nog niet zo mobiel bent kan dat prettig zijn!
en ook goed aan jezelf blijven denken, gun jezelf een momentje rust en verwen jezelf een beetje extra
de belangrijkste zoals anderen al zeggen is om vooral naar je moeder gevoel te luisteren en je niet teveel aan te trekken van anderen! 

Terug
Bovenaan