Tips voor een voedingskussen

<p>hallo,</p><p> </p><p>Ik ben opzoek naar tips voor een fijn voedingskussen.</p><p>Ik heb er een maar die is vrij stug en kan ik niet onder me buik proppen.</p><p>Liefs IH</p>

Hoi, 
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-280cm-incl-opbergtas-afneembare-hoes-grijs/9200000107256810/?bltgh=mUq6OI-vF87cpLbIRrpFcA.1_28.31.ProductPageUrl
Vind hem zelf erg fijn. Hij is wel groot, dus je moet wel genoeg ruimte in bed hebben haha! Ik vind het fijn dat hij helemaal rondom logt, waardoor je hem achter je rug ook een beetje onder de onderrug kan duwen (als je op je zij ligt). Ik heb vanaf week 8 al last van bekkeninstabiliteit en sinds een aantal weken de pijn in mij  ribben erbij, maar deze werkt voor mij erg goed! (Nu 30+1)

Ik vond die van Doomoo zelf erg prettig, vormt fijn naar je lichaam! Zijn duur, maar wel erg fijn! Kunt ze ook tweedehands kopen en eerst uitwassen wellicht?
Heb ook die van de Kruidvat geprobeerd, maar dat was een andere vulling en vormde dus niet zo fijn. 

Mischien vind je de dreambelt iets? Dat is geen voedingskussen maar een kussen voor onder je buik. Ik vond die erg fijn. Zo hoefde ik als ik draaide niet te sjouwen met dat enorme voedingskussen. 

Ik heb die van de Hema! Besteld op wehkamp omdat ze online bij Hema zelf niet de hoes meer op voorraad hadden.

Ik heb een doomoo buddy. Prijzig, maar voor mij wel een goede aankoop. Zitten een soort bolletjes in, dus vormt perfect. Eerst gebruikt met slapen en nu met voeden (fles).

Er zijn alleen 3 nadelen, best prijzig, de bolletjes komen door de eeste hoes (noer de wasbare hoes, maar zitten dus tussen hoes en wasbare hoes in) en tot slot, wordt het volume iets minder omdat de bolletjes compacter worden (niet storend en er is navulling mocht je het wel erg vinden)

Terug
Bovenaan