tips voor eerste verjaardag te vieren

hoi mama's
nou het is zover, de kleine wordt 1 jaar..
Omdat jullie toch al ervaren moeders zijn, dacht ik laat ik hier eens om tips vragen.
Dus moeders, weten julie leuke en of handige tips om van zijn eerste verjaardag een geweldige dag te maken.
Evt. over versieringen, kado's die je kunt vragen, hapjes ect ect.

Alvast bedankt.... Groetjes lola
 
Hoi,

Wij hebben die dag het huis mooi versierd met slingers en ballonnen, vooral daar is ze gek op. Ik heb zo'n leuke kinderslagroom taart besteld met versieringen, kaarsjes e.d.
En wat cadeautje betreft, wij hebben mensen er redelijk vrij in gelaten, maar ook gevraagd om spullen vanaf 1,5 jr oud. En een aantal dingen hebben we op zij gelegd. Nu (7 maanden later) speelt ze daar mee. Verder waren blokken en duplo erg geslaagde cadeau's.

Wel hebben we erg gelet op de tijden, we hebben de visite pas 's middag na haar slaapje laten komen. En laten eten, op die manier wat het niet de hele dag druk. En heeft ze een geweldige dag gehad (en wij ook).

Veel plezier, maak er een leuke dag van!

groetjes,
Kirsten
 
Voor onze 3 kinderen hebben wij de eerste verjaardag ook steeds op dezelfde manier gevierd omdat dit de eerste keer goed beviel. We lieten de familie en wat vrienden ongeveer 15 personen na het middagslaapje komen. De visitie gaf allemaal speelgoed zoals duplo. Zelf hadden we daarom een nuttig cadeautje gekocht omdat ze het dan toch niet beseffen en het papier vaak leuker is dan het cadeau. Onze keus viel op een toillettas. Handig voor de eerste keer logeren.We vierden de dag met taart (misschien is een fototaart een leuk idee)  en rond 17.30 kreeg iedereen soep en broodjes waarna het weer tijd was om te vetrekken rond 19.00. Nu vieren we het nog steeds op deze manier zodat de kinderen er een leuke dag aan hebben.  Ik wens je een leuke dag
 
hoi,
op onze dochter haar 1e verjaardag hebben we de boel in de kamer natuurlijk mooi versierd en een mooie taart besteld(waar ze niks van wou weten)hahaha
het viel me wel op dat speelgoed met lichtjes en muziekjes haar het meeste trok.
en verder heb ik gewoon haar zelfde dagritueel aangehouden hoor,lekker s'middags naar bed.Al die visite is al heel wat voor zo'n ukkie,veel plezier!!!!!!
]groetjes m
 
ik heb ook de kamer leuk versierd en cadootjes gewoon vrij gelaten, wij hebben een ballebak, hobbelpaard van igoor, en een klein muziekdoosje gegeven, verder speelde ze het liefst met geluidjes( piano) , ook ik heb een taart besteld van nijntje( was ze helemaal weg van), en ik heb kaartjes gestuurd naar familie en vrienden met speciale tijden erop ik deed het ook vanaf het middag slaapje( 14.30 tot en met 19.00) tot dat ze weer naar bed ging. ze heeft een geweldige dag gehad. ps oma en opa.s liet ik wel gewoon komen waneer ze wilde hahahhaha. maar nu wordt ze 4 juli twee jaar en weet ook niet goed hoe ik dit moet aanpakken mbt cadootjes nog iemand idee.s!!!
 
Terug
Bovenaan