<p>Ons ventje is 8 maanden oud. Hij is een makkelijk mannetje alleen het eten en drinken is de laatste tijd echt een drama.</p><p>Flesvoeding ging vanaf drie maanden al wat lastiger. Drinkt fles niet leeg, draait hoofd weg.</p><p>Eten ging eerst goed, alleen gaat nu dus laatste weken ook steeds lastiger. Hij draait zijn hoofd weg of slaat de lepel weg en houd zijn lippen stijf op elkaar.</p><p>Nu wordt ik zelf ook best gespannen als ik hem te eten/drinken ga geven en dat voelt hij misschien ook wel. Ik had op internet al gelezen dat je gewoon een paar dagen geen aandacht aan de het eten-niet-opeten moet geven, maar daarbij wel op moet letten dat hij goed drinkt. Maar dat is juist het punt, drinken is ook een ramp. Hij krijgt het meeste vocht binnen door fruithapjes en door flesjes waar ik pap van maak.</p><p>Hoeveel vocht heeft een baby ong. nodig?</p><p>Hij groeit goed en plast ook voldoende, maar ik ben die oneindige strijd om genoeg binnen te krijgen bij hem zo zat </p><p>Hebben jullie tips? Ik hoor het graag! </p>