tips voor gehuil rond etenstijd

antonio gaat 9 van de 10 keer huilen, jengeenals wij gaan eten, het maaktd an ook niet uit of we om 5 uur eten of 7 uur hij gata standaard huilen, zit nu elke avond met hem op schoot maar ja is toch niet de bedoeling, heeft hij aangeleeer dop vakantie onze fout maarja, we wilden de andere gasten niet tot last zijn maar nu zijn wij de klos, heeft iem tips of herkennen julie het want wil nu ook wel eens een keer met 2 handen eten zonder dta er 2 extra handjes in mijn bord zwerven

heel herken baar ilse doet dat ook
maar nu ik haar mee laat "eten" haar potje
en ga dan zelf eten dus er meteen er na
is ze stil hoop dat dit blijft werken
dat zou je kunnen proberen als hij groente bijvoeding krijgt.

Ja, Micah doet dat ook. Als hij al wakker is begint hij altijd te jammeren als ik ga eten en als hij slaapt wordt hij altijd precies wakker als ik ga eten. Hoe hij het voor elkaar krijgt...?????? Mijn man zegt altijd dat hij voelt dat er nieuwe melk aangemaakt gaat worden als ik ga eten, heel grappig( al kan ik er niet altijd om lachen). Maar, idd wat MJ zegt, in de wipper erbij en zelf ook een hapje eten. Ga ik zelf ook maar eens proberen en dan mag m'n man hem voeren hahahahahaha.

Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben, zeg! Ook hier gaat het zo. Frustrerend, hè? Meestal zetten we Tim in de schommelstoel en dan zelf snel eten! Geen tips dus helaas.

@patrice, hier geeft mn man altijd de kids warm eten (als hij thuis is;-) heb altijd gezegd, ik geef maandenlang meerdere keren per dag bv, dus jij mag de avondhapjes doen ;-) Hij vind het ook niet erg hoor!!

Terug
Bovenaan