Tips voor gender reveal party

<p>Hoi liever lezers,</p><p>Ik ben op zoek naar inspiratie voor een gender reveal. Ik ben nu 15 weken en heb volgende week mn geslachtsbepaling echo. Mijn man wilt namelijk heel graag weten wat het wordt. Ik daarin tegen wil dat juist nu nog niet. We willen het pas na onze vakantie samen vertellen aan onze familie maar dat is pas in augustus. Tot die tijd wil ik het niet weten. Mn man heeft dan ook gezegd dat hij voor het feestje alles wil gaan regelen.</p><p>Maar wat zijn nou leuke ideeën om het aan familie en vrienden te vertellen? Thuis doen is totaal geen optie want wij komen neer op rond de 50 gasten. Daarvoor willen we een zaaltje huren. We willen echt iets origineels maar in m'n hoofd is het echt een zwart gat, ik kan namelijk niks aparts verzinnen.</p><p> </p><p>Help me out! </p><p> </p>

Tip kijk op YouTube en typ gender reveal party. Wat ook leuk wat er tussen zit. Is een doosje eieren 5 Rose 5 blauw 1 daarvan is rauw. De rest gekookt. En omste beurten op jou en je man kan na keuze van de kleur en op je hoofdt slaan. Die 1 ene is dan rauw dat is de geslacht. Deze staat ook tussen op YouTube...

Succes

Ik heb mijn ideeën van pintrest. Wij hadden een ballon gedaan met gekleurde confetti. En alles roze en blauw versierd. En ook alle hapjes en drankjes blauw en roze gemaakt. En toen iedereen binnen kwam moesten ze een blauwe of roze wasknijper pakken. En op hun shirt vast maken. Dan kon iedereen een beetje raden wat het word. Op pintrest staan ook leuke ideeën voor spelletjes op die je kan doen. Zeker een aanrader. Succes ermee 

Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.. Wij zijn met 15 man gaan high tea en en hebben soesjes laten vullen met blauw in ons geval deze werden tijdens de high tea uitgedeeld op deze manier is men het te weten gekomen.

Ik heb afgelopen zaterdag de 'Egg roulette' gedaan.
Wij wilden ook wat origineels, niet weer de zoveelste taart of ballon (wat overigens ook leuk is natuurlijk, ieder zijn ding).
Tijdens de echo hebben we weggekeken en de echoscopiste heeft het geslacht in een envelop gedaan, die wij vervolgens aan een goede vriendin hebben gegeven.
Zij had voor ons 10 eieren, 5 roze en 5 blauw gemaakt, allemaal gekookt, op 1 na. 
1 voor 1 sloegen mijn vriend en ik een ei kapot op ons hoofd, en het was echt mega spannend!! Ook deed het wel zeer, haha maargoed, dat nam ik even voor lief ;)
Uiteindelijk hadden we nog maar 1 roze en 1 blauw ei over, echt heel toevallig want we pakten ze gewoon heel random.. 
De spanning was dus ondertussen lekker opgebouwd. 
We besloten om allebei tegelijk het ei kapot te slaan, en toen kwam het besef dat het wel een grote kans was dat ik onder dat rauwe ei zou zitten, dus ik vond het wel een goed idee om die ook op het hoofd van mijn vriend kapot te slaan.. 
Ennnn dat was maar goed ook, want ik had het rauwe ei in mijn handen! :D een Jongetje!

We hebben echt hele leuke reacties gekregen van familie en vrienden. Sommige waren in het begin erg sceptisch, maar vonden het uiteindelijk heel erg leuk! Wij houden ook wel van een beetje gekkigheid en we hebben hierbij echt heel erg gelachen! 

Zelf ben ik er niet van maar wou even als tip meegeven dat je er rekening mee moet houden dat ze met 16 weken soms het geslacht niet kunnen zien (had ik zelf ook). Daarbij hoor ik ook vaak dat ze met 16 weken aangeven dat het het ene geslacht is en vervolgends met de 20 weken echo andersom is.
Verder staan er op youtube enorm veel manieren hoe anderen het hebben gedaan! Misschien kun je daar inspiratie uit ophalen :) In ieder geval veel plezier!

Terug
Bovenaan