Tips voor goede zwangerschapsjeans

Hey! Ik vroeg me af of hier iemand de 'perfecte' zwangerschapsjeans heeft gevonden? Heb er nu intussen 2 en één 3/4-broek, maar ze zitten eigenlijk allemaal maar tot kwartiertje na wassen goed. Daarna gaan ze vreselijk slobberen en afzakken! Heel irritant! Heb er ook al paar van 2 verschillende winkels teruggestuurd omdat die ook van dat slappe stof hadden :( En bestel ook elke x skinny jeans, maar zitten allemaal te wijd bij mn enkels..Is er dan nergens een gewoon goede, strakke, stevige zwangerschapsjeans??
 
Ik heb drie skinny broeken, allemaal van Mamalicious. Een grijze, een zwarte, en een blauwe. De grijze heb ik nabesteld nadat ik de zwarte en blauwe al een tijdje had. Ik heb daar toen voor gekozen omdat alle winkels nog dicht waren en ik bij deze broeken een lengtemaat kon kiezen. Anders zijn broeken voor mij namelijk altijd te kort. Tot nu toe heb ik hier geen seconde spijt van gehad. Ze zitten super fijn en ook na het wassen gewoon nog skinny. Aanrader!
 
Ik heb er dus al wel 1 van mamalicious, maar daar heb ik wel het slobberprobleem mee..maar misschien dat ik dan net ander model heb. Van H&M heb ik ook al broek die gaat slobberen, maar weet niet of ik de tregging/jegging heb..
Maar bedankt voor de tips!
 
Bij Asos, broek Molly!!

https://www.asos.com/nl/river-island-maternity/river-island-zwangerschapskleding-molly-skinny-jeans-met-buikband-in-zwart/prd/14745083?clr=zwart&colourwayid=16640712&cid=5813
 
Queen Mum is echt mijn favoriete jeansmerk! Mamalicious heb ik hetzelfde probleem mee. Die blijf ik ophijsen ondanks het feit dat de elastieken op hun strakst staan.
Super Mom en Noppies bevallen bij mij ook goed. Maar starten bij maat 26 en ik heb officieel 25 (ben smal, half Indonesisch/half NL).
 
Terug
Bovenaan