tips voor gratis pakketten

Hallo,

Sommige collega zwangeren doen het heel slim en weten allerlei leuke en gratis dingetjes te regelen vanwege de zwangerschap.
Het kraampakket via de verzekering en felicitas is mij wel bekend, maar wie heeft nog meer leuke tips?

Groetjes,
Dorien
 
Hoi!

Er zijn ook van die gratis pakketten van bijvoorbeeld het kruidvat en van etos. Daar zitten ook handige dingetjes in. Verder kun je bij veel baby speciaalzaken een gratis kado ophalen bij je eerste bezoek.

Groetjes,
Lisa.
 
Die van de etos is volgens mij dezelfde als van felicitas, het gaat samen. Bij babybox.nl kun je een pakket van de kruitvat aan vragen en bij babyinfo.nl nog een gratis paket. Ik heb vandeweek lekker alles aangevraagd, ik zie wel. Wel weet ik dat ze van felicitas soms heel irritant kunnen zijn, die gaan echt voor reclame en verkoop. Ze komen als het goed is dan ook iets thuis afgeven en geven er 'uitleg' bij. Toe we vorrig jaar gingen trouwen kon je ook zo'n pakket aanvragen maar dat was heel irritant. Ik ga me er nu gewoon op instellen en weet dat ik wat kortaf moet reageren.

Veel plezier, Ank
 
babybox.nl en prenatal....vroeger had je ook nog c&a maar die is er nu niet meer!!! en voor de stumperd hier onder...jij slaat ze allemaal af omdat je te trots bent zeker??? zeikwijf!!
 
Felicitas vind ik ook een beetje irritant. Toen ik was bevallen van mijn dochter had iemand mij blijkbaar opgegeven en kwam er iemand langs. De dingen die je gratis krijgt stellen niet zoveel voor. De bedoeling is natuurlijk dat je van alles en nog wat koopt en ondanks het feit dat ze best leuke dingen hebben, vind ik dat aansmeren nogal irritant. Bovendien krijg ik nu (mijn dochter is inmiddels al 19 maanden geweest) nog allerlei reclames thuis gestuurd van merken uit dat felicitas pakket .....

Groetjes,
Jacqueline
 
Zaken als de babystunter en babydump hebben ook een eigen pakket. Die kun je gewoon door de bon uit de folder in te vullen gratis afhalen bij de zaak.

Tja, de reclame is inderdaad een nadeel ja, bij de babystunter kun je wel aangeven dat je hier geen prijs op stelt. Maar ook als je je niet voor zulke pakketten opgeeft krijg je opeens allerlei dingen op naam toegestuurd over zwangerschap en produkten voor baby's ed. waar je helemaal niet om gevraagd hebt!!
Ik kreeg zelfs een brief van een kinderdagverblijf. Notabene uit een stad 50 km bij mij vandaan!!!

Groetjes Debbie

N.B. Ik begreep trouwens een tijdje geleden op dit forum dat van het pakket van het Kruitvat ook iemand opbelde voor een afspraak hoor, net als felicitas.
 
Terug
Bovenaan