Tips voor het zelf maken van voeding!!

Gewoon groenten die je zelf eet, maar dan koken zonder zout.
Ik het begin even beginnen groenten die een zachte smaak hebben, zoals boontjes, wortelen en erwten.
Al zijn erwten wel moeilijk voor een kind omdat de fijne moteriek nog niet heel ver ontwikkeld is.
 
Er is een leuke site in de lucht, www.keukenkikker.nl geloof ik dat het heet.
Ik zelf heb veel gebruik gemaakt van het boek "Opperdepop" van AH.
Had het cadeau gekregen met de geboorte en er staan echt heel handige tips in. Wanneer je met wat begint, hoe je meerdere porties maakt zodat je het in kan vriezen, maar ook wat je beter niet in kan vriezen. Leuke en lekkere groentecombinaties en lekkere zomerse smoothies etc. etc.
En ook staan er veel recepten in die voor het hele gezin lekker zijn! Das toch ook een beetje waar je naartoe wilt; gewoon een potje koken waar iedereen van eet!
Kost iets van 9 euro maar is niet altijd verkrijgbaar, laatst zag ik hem weer bij de AH, maar ze gaan wel vlot!

Groetjes Sas
 
Ik kookte meestal gewoon groente en aardappel zonder zout en soms een stukje ei erbij. Ik heb ook het boek Opperdepop van AH. Daar heb ik best vaak wat uit gekookt. En verder heb ik het voedselintroductie-schema van borstvoeding.com gebruikt (http://www.borstvoeding.com/voedselintroductie/schema/nederlands.html).
 
Terug
Bovenaan