Tips voor kleding zomerbaby

<p>Hoi! </p><p>Ik vroeg me af wat voor een kleding ik het beste voor onze dochter kan kopen, ik ben 5 juli uitgerekend. We hebben al heel veel spul met korte mouw, maar moet ik eigenlijk ook nog shirtjes/rompers kopen met lange mouw in de kleinste maten? </p>

Ik zit echt met hetzelfde dilemma! Mijn dochter word eind juli (23) geboren en twijfel dus ook zo erg. 
Ik heb me voorgenomen om in ieder geval het geboorte pakje met lange mouwen mee te nemen. Daarnaast heb ik maar 2 mini boxpakjes in maatje 50 met lange mouwen. Verder wil ik gewoon even afwachten hoe het weer is tegen die tijd. Je kunt altijd nog dingen kopen als je merkt dat het koud is, desnoods een week van tevoren.

ik koop zelf ook geen dikke dekens, jasjes of dat soort dingen. Ik ben zo bang dat ik het voor niets koop...

Mijn dochter is afgelopen zomer geboren. Omdat het extreem heet was afgelopen zomer heeft zij de eerste vier weken alleen in de eerste week kleding met lange mouwen aan gehad. Niet omdat het die week wel kouder was, maar omdat ze haar temperatuur nog niet goed kon reguleren. Soms was het zo warm (ook binnen) dat ze alleen in een luier lag...
mogelijk is het komende zomer veel koeler dan afgelopen zomer... het lijkt me dus lastig in te schatten van te voren wat handig is om aan te schaffen.... maar voor de eerste week zijn kleertjes met lange mouw sowieso het handigst lijkt me

Rompers met lange mouwen vind ik altijd zo onhandig. Gebruikte ze nooit.... zit zo vervelend onder kleding.  Heb gids van 29 juli. 29 aug. 5 en 11 november.

De zomer kindjes hadden in het begin vaak shirtjes met lange mouwen aan. Ook ivm temperatuur vast houden. De oudste lag zelfs met 2 kruiken.... en de mussen vielen van het dak vd warmte ?

Ik heb al een kindje van eind juli en ben nu op dezelfde dag uitgerekend. Ik zou in de kleinste maat wel lange mouwen kopen want ze kunnen vaak wat lastig hun temperatuur zelf regelen. Verder is het echt afwachten. Maar als het echt heel heet is dan kan alleen een romper ook toch. 

Hier vorig jaar op 30 juni bevallen, erg heet maar heb mijn dochter misschien 1 keer korte mouwen aan gehad. Zij had zeker geen last van de warmte, het was voor haar juist lekker om op temperatuur te blijven want dat kunnen ze zelf niet regelen. Het is niet gauw te heet voor baby's, in je baarmoeder is 't 37 graden! Nu op 15 juli uitgerekend en nog niks met korte mouw aangeschaft! 

Terug
Bovenaan