Tips voor leuke films

ik ben nogal film-verslaafd, dus vroeg me af of er nog films zijn waarvan je echt zegt, die MOET je gezien hebben

toevallig heb ik onlangs 'Night at the museum' (met Ben Stiller) gezien, 'The Ilusionist' (met Edward Norton, lekker ding!) en "Ik omhels je met duizend armen'.
Zijn alledrie zeker de moeite waard voor een lekker avondje film kijken.

Groetjes Jenneke

Haha, genoeg leuke films gezien, maar ik vergeet de namen altijd! Dus hier geen tips.

Je bent wel lekker bezig he! Met onderwerpen verzinnen!
Liefs NElleke

The painted  veil, met Edward Norton
Mooie plaatjes, China in de jaren 20.....

En voor de rest, echt heel erg, ik vergeet gewoon steeds de titels van films.

Groetjes
Susan

Hoi,

wij zijn ook erg film verslaafd en   mn man download ze dus ook bijna dagelijks. Zo hebben wij dus van de week echt n sprookje van n film gezien: Enchanted. Echt helemaal geweldig. Begint als n teken film en gaat dan verder als gewone film door iets (wat ik natuurlijk niet verklap)
Hou je van n beetje eng dan Blade 4, weliswaar zonder Wesley Snipes maar wel met n waardige opvolger (moet ook n deel5 komen want deel 4 liep "open"af)
Hou je van n film waarbij je goed moet opletten, waar actie inzit etc... dan is Mindhunters een goeie (3x gezien of meer zelfs)
Comedie... zijn dr heel veel van maar White chicks is hier na 5x kijken nog leuk!
Zo kan ik dus nog wel 3 pagina's voltypen denk ik  Als je aangeeft waar je van houdt kan ik je misschien nog wat ideetjes geven.
Groetjes en veel filmplezier!

JUNO

Echt een onwijs grappige film! Wel een beetje 'anders' maar het is echt mijn lievelings film.
Gaat over een jong meisje dat ongewenst zwanger raakt en haar baby ter adoptie wil afstaan. Het is geen zwaarmoedige film hoor. Maar echt lollig en leuke humor (vind ik).. en leuke, maar irritante muziekjes hihi. Kijken dus!
De actrice was/is ook genomineerd voor een oscar ofzoiets.. iets belangrijks in ieder geval.

Groetjes Kirsten

Hier wordt ook flink gedowloaded, vorige week alles is liefde gekeken, the brave one met jodie foster, nieuwe Rambo. Cold mountain met Nicole Kidmann. Ook wel goed.

Kijk ze!!!!

liefs jen mv mike

Hiya Jenneke!

Ik geloof dat iemand het al noemde, maar Juno is echt geweldig. In de zelfde soort sfeer is "little Miss Sunshine" wat ik zo'n aandoenlijk lieve film vond.
En vorige week heb ik "Rendition" gezien, heel goed, maar heel verontrustend ,het heeft te maken met de "rendition law" waardoor amerika legaal mensen kan "ondervragen" i.v.m. terrorisme. Deze film zet je aan het denken hoor..
En gewoon voor de leuk "Dan in real life" met Steve Carrel...ik moet al lachen als ik die man alleen maar zie.

Veel plezier, ilja

Terug
Bovenaan