tips voor leuke sites met namen??

Meiden, hebben jullie nog leuke tips met websites voor babynamen?? T wordt een meid en ik wil een aparte naam, 1 die je niet dagelijks hoort ;) Mijn dochter heet rowy, dus t liefste moet t daar ook nog bijpassen ;)

x Melissa

ik krijg ook een meid... de eerste.. wij wilde ook een naam die niet in de top 10 stond.. we waren er gelukkig al snel uit met zijn 2e. gewoon googlen er zijn heel veel sites met leuke namen...bijv. http://www.babynamengids.nl/meisjesnamen.html

veel plezier met zoeken!!

Wij krijgen een jongen. Mijn vriend zijn naam begint ook met een R. Dus wilde we ook een naam voor onze kleine met een R.

Zo ben ik op de letter R eigenlijk gaan zoeken, en kwam zo op de naam :).

Succes :)

Ik heb er juist voor gekozen niet met dezelfde letter te beginnen als die van mijn man, 't kan wel eens verwarrend zijn namelijk, bijv met post.
Als je "meisjesnamen" zoekt via een zoekmachine, (startpagina, google) komen er genoeg site's te staan.
We hebben onze dochter een niet zo veel voorkomende naam gegeven, maar nu voor een jongetje vond ik 't super lastig. Word nu toch maar een gewone "Hollandse" naam, maar zeker geen top 10 naam. Heb op de basisschool 2 jaar lang met 5 Linda's gezeten, niet zo grappig...
Succes!

Op mn vorige zwangerschapsforum heet een jongetje Rempe, dat vond ik wel origineel.

Mijn vader noemde jaren geleden eens een echte specifieke nederlandse provinciale naam die ik heb onthouden. Het was een verbastering van zijn eigen naam en omdat we graag willen vernoemen vinden we die naam helemaal geweldig. Na even zoeken op het internet is die naam de afgelopen 10 jaar maar 2 keer in nedeland gegeven. Lijkt me super handig. Mijn oudste heet Thomas, de naam past helemaal bij hem maar geeft wel een hoop verwarring.

Hoi,

Ik vind de site www.zeeenvannamen.nl
Op deze site hebben ze standaard namen en vooral ook aparte namen!

Succes met zoeken

Groetjes Ilse
van het mei forum

Terug
Bovenaan