tips voor locatie forumdag voorjaarsmama's 2007?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
hier een vraagje van de voorjaars2007-mama's. Wij willen een landelijke meeting voor onze club organiseren. Nu zullen jullie dat vast ook al eens eerder hebben gedaan. Dus waarom zelf het wiel uitvinden als dat al is gebeurd.  
Ons  idee is om het in het midden des lands te doen bij een overdekte speeltuin of iets dergelijks. We zullen met flink wat mama's en baby's zijn. Denk wel zeker 50 of zo.
Hebben jullie goede ervaringen met een plek of ideeen waar dat zou kunnen? Alvast bedankt voor de info.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,
Het punt is dat wij het nog niet eerder hebben gedaan, maar ook nog in de planningsfase zitten.
De zomer-mama's hebben het wel eerder gedaan, misschien kunnen zij jullie helpen?
En als jullie tips hebben, horen we het graag!
Veel plezier.
Sil

Hoi!!

Even een woord hier van de organisatie van forum-dagnajaar....
Als jullie het weten... wij niet!! hahaha, de 1e forumdag moet nog gehouden worden!

Er zijn al eerder mensen geweest die het wilde doen, maar er was toen teweinig animo voor. En nu zitten we voorlopig nog maar aan de 12 personen als ik me niet vergis...
Dus helaas.. geen tips voor je, je zou het beter bij het zomerforum2006 kunnen navragen, die doen het wel vaker!

Groetjes Debby

Wij hebben al eens eerder een bijeenkomst gehad in Den Bosch. Dat was vrij goed te doen voor iedereen. Dat was in het Campanille Hotel. Als je met max. 15 pers. bent dan kan dat goed. Nu komen we in Eindhoven bij elkaar. Bij Hotel Parkzicht.
Groetjes Veerle

Ik heb het trouwens op die andere forums ook gevraagd. Dus kijk gerust wat daar gezegd wordt. Op het zomerforum zeggen ze al dat een dierentuin niet handig is.

Hmmm den Bosch wordt denk ik niets... er zijn een aantal die behoorlijk noordelijk (en in het geval van sil) behoorlijk zuid-westelijk zitten...
Provincie utrecht/gelderland lijkt mij tot nu toe de beste locatie.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan