Tips voor luiertas

<p>Hallo allemaal,</p><p>Pfoeh.. wat een keuzes moeten er allemaal gemaakt worden voor het kindje komt, he? Nu hebben we het meeste al wel in huis maar hebben we nog een luiertas nodig. Heeft iemand een tip welke luiertas fijn is en ook nog een beetje hip/leuk staat? Wij hebben een Joolz Hippo Grey kinderwagen maar de bijpassende luiertas daarvan vond ik een beetje prijzig. Iemand tips?</p>

Lastig he? Wij hebben een luierrugzak van little company. Ik vind m zelf handig in gebruik, genoeg ruimte en makkelijk dat je m op je rug kan hangen als je de maxicosi of andere dingen aan het sjouwen bent. Er zitten lusjes bij zodat je m ook aan de kinderwagen kan hangen.
Al veel complimenten over gehad, vind m zelf ook nog steeds erg leuk.

Ikzelf heb een cowboysbag die ik ervoor ga gebrek. Is geen speciale luiertas, had m hiervoor al. Als ik deze niet had kunnen gebruiken had ik er een van studio noos brsteld. Mooie grote tassen voor 45 euro  goede prijs denk ik dan! Succes 

Ik heb een kiplingtas voor 5 euro van de kringloop. Ideaal. Is geen officiële luiertas maar lekker groot, meerdere vakken voor de spullen en ik vind een rugzak veel praktischer dan een schoudertas. Ik heb er een verschoonmatje bijgekocht.

Wat ik fijn vind aan een luiertas is dat je verschillende vakken heeft. Zodat niet alles door elkaar ligt in de tas. Ik heb een koelstra. Is groot maar ook niet te groot. Fijn in gebruik.  

Ik heb ook een cowboysbag omdat ie ook nog tof is als er geen luiertas meer nodig is. Maar hij is wel vrij zwaar vind ik (al zonder spullen dus). Gewoon lekker rondneuzen wat je belangijk vindt! Een rugzak spreekt mij persoonlijk ook best aan.

Jollein heeft ook erg mooie (en ook nog betaalbare) luiertassen. Ik heb bij babypark mijn kinderwagen uit de showroom gepakt en meegenomen naar de tassenafdeling. Zo kon ik gelijk zien of het mooi bij elkaar stond. 

Terug
Bovenaan