tips voor mijn eindwerk gezocht

A

Anoniem

Guest
hallo,
Ik ben een studente grafische vormgeving, en ga als eindwerk een zwangerschapsaftelkalender maken, zodat je kan meeleven tot aan de geboorte van je kindje. Maar om dit te ontwerpen heb ik heel wat informatie nodig, ervaringen van moeders en toekomstige moeders..
Misschien kennen jullie handige sites, ivm de groei van de foetus, de gevaren van een zwangerschap,..
Als tweede verzoekje, had ik graag willen weten wat er voor jullie op zo'n kalender zou moeten staan, en wat juist niet, jullie zijn immers mijn doelgroep.. Alvast bedankt voor de tips!!

Ik vind het echt een buitengewoon niet orginele opdracht, er bestaan al zoveel van die kalenders. Je hoeft maar zwanger op internet in te typen en er komen ik weet niet hoeveel links naar dit soort dingen naar boven, zie bijvoorbeeld zwangerschap.pagina.nl. Ook heb je de 9-maanden agenda en ligt de boekwinkel al vol met dit soort dingen.
Ik kan je dus geen tips geven!

Ink

hoihoi,

Wie weet heb je hier wat aan. Las laatst toevallig een vraag van iemand wanneer ze alles geregeld moest hebben in de zwangerschap. Dus wat misschien nuttig is, is om er bepaalde dingen op te zetten zoals wanneer je de kraamzorg geregeld moet hebben, en de geboortekaartjes uit moet zoeken.

Wat ook een idee kan zijn, is om erop te zetten hoe wat en wanneer je het moet regelen met de aangifte van je kind als je niet getrouwd bent. Ook daar lees je nogal wat vragen over omdat het best ingewikkeld kan zijn.

Handige pagina's zijn misschien: zwangerschap.pagina.nl en baby.pagina.nl.

Over het feit dat je idee misschien niet origineel zou zijn: Volgens mij als je een grafische opleiding doet is het belangrijker hoe iets eruit ziet, dan de orginaliteit van de inhoud.

Veel succes,

Rianne
20w2d

Jammer dat er meteen zo negatief op gereageerd wordt, maar goed....