Tips voor obstipatie!!!!

Ooo wat een vreselijke buikpijn had ik afgelopen zondag. En wat een schrik ook.
Toen bedacht ik dat obstipatie de oorzaak was.

Na zondag nog geen groot toiletbezoek gehad. Pff, zie bijna de bui alweer hangen....

Tips zijn zeer welkom!!!

hoi,
ik kreeg een bij me 1ste zwangerschap een folder mee.dat is van nutricia het heet stimulance het zijn 3 pakjes sap,je kan het kopen in de supermarkt.
misschien bij de pakjes drinken of bij de zonnatura producten.
het soort jus orange met vezels.ik hou niet van vezels maar hier merk je niks van.je moet het wel koud drinken dan is het het lekkerst.
nuchter glas lauw water drinken.
elke dag die activa producten of yakult drinken goed voor je darmflora.
succes.
gr marjan

Ik heb bij de eerste ook last gehad. Weekje plat met urineweg infectie, tja toen was het mis.
Na overleg met de HA mocht ik Lactulose siroop halen bij de apotheek. Dat helpt het op gang maar zorgt ook dat het zachter wordt, want als je al sinds zondag zit te wachten zal het wel niet meer zo zacht zijn..... Even de ha bellen dus!

Groetjes Sas

hoi, ik kan mijn middeltjes hier wel neerzetten maar ik ben bang dat niemand hier wat aan heeft. bij mij werkt nl bananen, vroeger moest ik na een paar happen al rennen naar de wc. om een of andere reden werkt bij mij banaan heel laxerend, nu tijdens de zwangerschap kan ik geen appelsap verdragen, gaat het ook direct van rommelen. succes ermee, ik hoop dat je achter het goede middel komt.

cracottes van lu, noten mix vd supermarkt, krentjes, yoghurt, kiwi, veel drinken(groene thee helpt ook), elke dag groente en fruit, vermijdt wit brood/deegwaar dat verstopt.
volkoren producten.

Succes, heb er zelf ook makkelijk last van, zeker in combinatie met mijn ijzertabletjes...

Terug
Bovenaan