tips voor ons 'nieuwe' huis

A

Anoniem

Guest
We zijn vandaag weer wezen kijken en zij van boven naar  beneden heel kritisch gaan kijken. Het is opzich een geweldig huis. De keuken zouden we meteen vervangen willen hebben en de badkamer na een jaar of twee jaar Verders is de tuin netjes, maar zo ook op termijn wel aan een 'pimpie' toe.
Als we er helemaal uit komen met de prijs (ik hoop het zooooooo), is het huis per 1 december van ons.

Nu ben ik een beetje aan het snuffelen naar ideetjes. Yoëll zn kamer zit al aardig in mn hoofd en ook de woonkamer is al klaar (haha)
Voor onze slaapkamer ben ik nog opzoek naar ideetjes, en het liefst foto's op plaatjes. We hebben een groot houten bed, nu hebben we een oosterse stijl. Caramel kleurige vloerbedekking, bordoux rode gordijnen met gouden en zwarte kringen/strepen en een indianen schilderij.
Ik wil een beetje gaan combineren met klassiek. Zoiets als wit hoogpolig, van dat hele hoge en foute, tapijt. En dan met zwart/wit muren ofzo en de kroonluchter (koper) van oma.
Wie oh wie heeft er ideetjes? Gooi alles neer en ik ga er een combi van maken.

Pauline

Ps jullie zijn allemaal uitgenodigd he als het zover en af is!

Dan zoui k er een enorme spiegel hangen, zo'n foute, barokke!! Past weer bij de kroonluchter! En een persoonlijk tintje, laat Yoëll een kamer "verven", vingers in de verf en afdrukken maken op de muur, grond etc. Hardstikke leuk joh!!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan