Tips voor op het strand

<p>Goedemorgen,</p><p>wij gaan bijna met onze kleine twee weken op vakantie dan ruim acht maanden. Iemand nog goede tips voor op het strand.</p><p>ik keek voor een Aeromoov maar jeetje wat zijn die duur ?. Of hoe zouden jullie het aanpakken als je een hele dag er vertoeft.</p>

Geen ervaring met hele dagen op het strand met een klein kind, maar misschien is een deryan tentje een idee? Zijn niet heel duur en kan je op veel plekken gebruiken als slaap en speeltent en doordat je hem af kan sluiten, geen vliegen en muggen. Onze dochter sliep er heerlijk in tot een jaar of 1,5. Daarna hield ze niet meer van de dichte tent, maar dat verschilt natuurlijk per kind.. 

Voor bescherming of zwembleugels die van mij heeft bandjes en ik heb een zwemvesten wij gaan naar grieken land en we gaan boottocht doen.
Zonnebrand en gaan.

Een goede zonnebrandcreme en hoedje, evt zonnebril als ie dat toestaat. Voor schaduw zorgen dmv een parasol of tentje, want zelfs met zonnebrandcreme gaat het hard. Midden op de dag niet in de volle zon houden. 
Ik weet niet hoe warm het er is. Maar misschien wat vaker aanleggen of de flesvoeding met 10% extra water maken, of extra sappig fruit.
Niet laten slapen in de buggy oid met een doek eroverheen, let op dat het niet te warm is.
En natuurlijk wat zandspeeltjes ?

deryan tentje werkt prima op strand, zeker icm parasol. Onze dochter van toen 13 maanden sliep gewoon 2u op het strand. Verder vond ik schaduwtentje ideaal (decathlon), UV-shirt echt een must, net als petje en wasbare zwemluier. goed insmeren is sowieso belangrijk. Niet te moeilijk over denken en ook van genieten! Onze dochter was 4 weken toen we voor eerst op strand lagen en 13 maanden toen we een maand gingen kamperen met strand/zee/rivier. We en zeker ook zij, hebben vooral genoten. En wat de ene dag werkt, werkt de volgende wellicht niet, maar niet te moeilijk over denken.

Ik kreeg een keer de tip om een klein opblaasbaar zwembadje mee te nemen zodat de kleine ook lekker in t water kan zitten en spelen, zonder dat je elke keer naar de zee hoeft te gaan. Veel plezier!

Terug
Bovenaan