Tips voor reflux baby

<p>Hoi lieve mams/papa's,</p><p>onze dochter (10 weken) spuugt vanaf haar geboorte al flink (golven), zeker wel 5 keer na een voeding. Nu ben ik gestopt met bv omdat afgekolfde melk ingedikt met Johannesbroodpitmeel beter ging en met een flesje dronk ze een stuk langzamer dan aan de borst. Nu lijkt het helaas toch niet beter te gaan en neemt de ha mij niet serieus, zegt ze moet er overheen groeien. Heeft iemand misschien tips voor bepaalde voeding wat kan helpen, nutrilon A. R. Of omneo? Ze moet namelijk ook altijd wat moeite doen voor haar ontlasting.</p><p>nu geven wij Hipp nr1 met 2 schepjes nutriton. </p>
 
Wij deden ook Johannesbroodpitmeel. Kinder fysio gaf mooie tips.
Na de voeding 30 min overeind houden.
Je kindje over je onderarm leggen kan ook en lekker over buikje vrijven.
 
 
 
sterkte!
 
Na zelf zoeken hebben we de huisarts om Zantac gevraagd. Mijn zoon huilde eerst 1,5 uur na elke voeding voordat hij sliep. Zantac hielp enorm. Ook was de tip om hoofdeind van het bedje omhoog te zetten en na elke voeding half uur omhoog houden. Melk vulde ik aan met johannesbroodpitmeel. 
 
Ik gebruikte ranitidine en Hero comfort dan heb je geen jbm meer nodig. Ik deed wel altijd 10 ml extra water in de fles om de ontlasting soepel te houden
 
Terug
Bovenaan